Dacă deconectez impamantarea de la carcasa motorului, funcționează...
Cineva mia mai spus ca este din cauza la siguranta diferentiala care lucrează între nulul de lucru și cel de protecție.
Motorul este aproape nou și într-adevăr nu am observat nicăieri simbolul pentru impamantare...
Ai masurat motorul ala cu un aparat de masura? Nui mare lucru, masoara continuitatea intre faza si nul, intre faza si carcasa motorului, intre nul si carcasa motorului si vezi cum este.
Asa stii sigur ca motorul este bun.
Siguranta de citi amperi este? Poate ca este prea mica si motorul la pornire trage f multi amperi, nu stiu, e si asta o posibilitate.
La motorul ala ar trebuie sa ai o siguranta de 16 amperi cred, nu stiu sigur, vezi daca scrie cumva pe motor ce siguranta ar trebuie sa ai.
Nu cred ca aia ar fi problema, siguranta. Pe impamintare nu vine niciodata curent, doara daca are loc un scurt, deci nu vad cum ar sari siguranta aia, chair daca ar fi de care spune amicu tau ca e siguranta nu stiu de care.
Daca motorul ala nu are surub sa legi impamintare, tu unde ai legat cablu? Spui functioneaza f bine fara cablu de impamintare? Atunci lasa asa fara.
Ce mai poti face, daca poti, separa cablurile de la cablu cel bagi in priza si vei citi amperi trage atunci cand pleaca si cand functioneaza, asta fara impamintarea legata.
Daca trage amperi normal, lasi fara impamintare si gata.
zxcad000 întreabă: