Salut suruburile alea 2 h si l sunt benzina si aeru. nu mai stiu exact care si cum sunt dar mai intai trebuie sa le inchizi de tot. si apoi surubul cu litera h trebuie sa fie desfacut cam la o tura jumate iar celalalt il deschizi la doua ture si dupa ce o tot inchizi l pana ramane la o turatie optima.succes
High si low.La prima maresti la cealalta reduci.Este vorba despre dozarea amestecului carburant.
Simplu intra pe http://www.raspunsurilaprobleme.ro/grh3411jdjdsyhsuydyetreywsfgs8/
Salut,e corect corect ce ai spus pana acum despre comportamentul acelor 2 suruburi-jiglor si ce e de facut pentru a le regla, dar ai o conceptie gresita, nu exista suruburi de aer si benzina, de fapt sunt jigloare care se regleaza cu aceste 2 suruburi, H (High adica turatie inalta) si L (turatie joasa), nicidecum aer.
Surubul T este pentru reglajul turatiei la mers ralanti,fara a fi accelerat,daca sta linistit in mers dupa pornire si incalzire,il lasi in pace,daca pierde turatie dupa incalzire mai strangi putin la dreapta,daca se tureaza peste normal dupa incalzire, mai desfaci spre stanga un sfert de tura surubul L, dar asta dupa ce verifici compresia si etanseitatea la garnituri si filtrele de benzina s de aer sa fie curate, abia apoi desurubezi surubul L un sfert de tura, niciodata nu e bine de umblat la suruburile jiglor inainte de verificare compresie si etanseitate garnituri (cilindru si cartere). Spor si succes :-)