Pai nu dar voiam sa verific daca numai eu gandesc asa, pai cum tu daca ai fi programator si sa iei multi bani ai sta de vorba aici pe net cu mine ore in sir?
Cunosc si eu persoane care traiesc in alta tara si desi castiga amandoi mii de euro, sunt foarte modesti si nu fac activitati specifice alora bogati, ci tot gaming aleg.
Da eu sunt programator si stau toata ziua pe TPU.
Acu serios, sa fii programator e un job ca oricare altul. Esti angajat si platit sa indeplinesti niste sarcini. Nu le faci nu mai esti platit.
Avantajul e ca ai mereu un calculator in fata si nu poti lucra non stop 8 ore fara oprire, ca nu te poti concentra sa scrii cod sau sa faci alte task uri 8 ore in continuu asa ca timpul iti mai permite una alta.
Bineinteles, nu sa pierzi cele 8 ore de munca jucand jocuri.
Intrebare, na, oricum fiecare face ce vrea, dar atunci de ce te mai complici sa faci bani? ca sa stai pe TPU nu iti trebuie bani, bineinteels exceptand mancarea, chiria si chestiile astea, daca alegi sa ai activitatile pe care le poate face si un paznic.
E absolut stupida intrebarea ta... daca stau pe TPU asta inseamna ca nu trebuie sa am casa, masina, vacante, inseamna ca nu mananc, nu ma imbrac nu trebuie sa platesc curentul, internetul, benzina?
"stau toata ziua pe TPU" inseamna sa nu faci nimic altceva, asta inseamna ca nu te duci in vacanta iar masina o folosesti extrem de rar, deci benzina nu dai nimic pe ea, imbracamintea, da, curentul nu e foarte scump, acum tu stii ce faci eu asta am inteles ca stai toata ziua.
Si oricum sa iei haine scumpe e o tampenie restul vacantele sunt ok, nu prea sunt eu asa cu ele in afara de mare, dar e ok.
Nu mai luati fratilor totul mot-a-mot. Serios acu.
Si nu, nu e mereu o tampenie sa iti iei haine scumpe. Nu toate hainele sunt scumpe pentru ca epateaza prin brand, unele sunt scumpe ca sunt de calitate.
Faptul ca tu nu vrei sa te duci in vacanta... ce relevanta are pentru mine. Eu chiar vreau sa descoper lumea.