| Dca2002 a întrebat:

Bună!
As vrea sa cer o părere, sunt student în anul 3 și am practica de 2 ori/săptămâna la un spital din Băile Felix și ma mai duc cu încă 4 colegi!
Întrebarea mea este dacă eu am procedat corect cum ca ar fi ok sa împărțim fiecare motorina câte 40 lei, fiecare și de aici a început discuția cum ca eu am pretenții la ei și ca ar trebui sa ii duc de gratis, fiind eu șofer+ca ii prea scump cat le-am cerut doar pentru ca fac 24 km dus intors si ii si las in fata blocului!
Se mai întâmplă să ii las la bus pe unde apuc, deoarece mai am și alte chestii pe capul meu și se iau de mine ca nu fac corect
Întrebarea mea este merita sa mai fiu coleg și sa ma înțeleg cu ei sau sa ii las in pace?

17 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Dacă nu le convine că îi duci cu mașina lasă i sa se descurce singurei.

| dullcat a răspuns:

Buna.Tu trebuie sa iti dai seama daca merita sa iti strici masina si sa primesti doar niste bani de benzina, cu chiu cu vai nici aia dati cu voie buna sau deloc.Din punctul meu de vedere, iesi mult in pierdere, iar colegii sunt liberi sa ajunga la practica cum doresc, daca dau dovada de nesimtire.

| DovleacTurbat a răspuns:

40 / ședința, 80 pe fiecare săptămână?

| Dca2002 explică (pentru dullcat):

Sincer sa fiu, m-am "socat" pentru faptul ca eu am încercat sa fac un calcul corect în funcție de motor, km s-a și ca un abonament de tramvai/bus este de 90% mai ieftin, dar le convenea faptul ca îi lăsam în fața blocului pe moca sad))(
O singura data mi-au dat 100 de lei, dar de atunci nu mi-au mai dat

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Zi-le 30 de lei, ultima oferta. Daca nu accepta, la revedere.
Nu esti Bolt-ul lor. Nu le esti șofer la scara sau taximetrist.

| Dca2002 explică (pentru DovleacTurbat):

Pai 2 zile pe săptămână, 11 litri consuma mașina, 28 km dus întors în total

| Dca2002 explică (pentru anonim_4396):