Cel personal sau regio e cel mai slab calitativ si opreste in fiecare statie, accelerat si rapid intra la inter regio si opreste doar in statiile oraselor e mai rapid si mai bun decat precedentul, iar inter city opreste doar in orasele mai mari de multe ori dar nu obligatoriu.
Buna! Acceleratul si rapidul au fost reunite intr-o singura denumire, InterRegio, iar personalul este Regio si Intercity a ramas cu aceeasi denumire.
Tren Regio:
Trenul personal Craiova–Sibiu
1.Trenurile regionale sunt cele mai folosite trenuri oferite de CFR Călători. Sunt folosite pentru două mari scopuri: pentru a face legătura dintre un oraș și comunele apropiate sau pentru a face legătura dintre două orașe învecinate, trenurile Regio au cea mai mică viteză medie (34, 3 km/h în 2004), au cele mai slabe condiții.
2.Trenurile InterRegio sunt folosite pentru distanțe lungi și medii și opresc (în general) numai în orașe. La trenurile InterRegio sunt folosite garnituri moderne și au o viteză medie mai mare (67 km/h în 2004).
3. Inter-City Trenurile. Inter-City erau cele mai folosite pentru rutele dintre marile orașe și puteau fi si de zi și de noapte. Aceste trenuri aveau cea mai mare viteză medie dintre toate trenurile CFR (87 km/h în 2004) și foloseau cele mai moderne vagoane, putând concura cu marile trenuri europene. Din această cauză, tarifele pentru trenurile Inter-City erau cele mai mari.
Hristos a inviat! Ma iertati ca va deranjez din nou insa am o mica intrebare.In "vremurile bune" care erau diferentele majore intr-e personal, accelerat si rapid. Atat tehnice, ceea ce priveste opririle, vitezele, comfort, etc. Va multumesc si imi cer scuze de deranj!
Andreea_Brandus_1995 întreabă:
anonim_4396 întreabă: