| Mirela111 a întrebat:

Bună TPU şi din nou am nevoie de ajutorul vostru.Mi-am procurat
un mobil Samsung Galaxy Ace şi vreau să-mi pun internet. Apelez la 0101 şi îmi vine mesaj aşa:Serviciul internet mobil este activat,Vă rugăm să configuraţi manual telefonul Dvs,Pentru suport apelati serviciul clienţi.Ce să înţeleg şi ce să fac?,,Vă rog Ajutaţi-mă, că am nevoie urgent.

Răspuns Câştigător
| OKKK a răspuns:

Deci suni la 1234 cauti si tu pana intri in legatura cu Servicul de Relatii cu Clienti, iar dupa le spui ca nu poti activa netu direct de pe telefonul tau mobil si ei iti vor cere o adresa de mail si iti vor trimite tot ce trebuie sa faci pe telefon sa activezi netu. FUNDA

2 răspunsuri:
| OKKK a răspuns:

Buna trebuie sa apelezi la Serviciul de relatii cu clienti si ii spui ca nu poti configura setarile automat si iti vor cere emailul apoi vei primi tot ce trebuie sa faci pentru a activa internetul acolo.

| Mirela111 explică (pentru OKKK):

Poti sa-mi spui ce numar e acolo si cum sa le spun?,, Daca esti amabil/a love struck