Da.
Am zile in care refac treburi abia finalizate, doar pentru ca m-am prins care este metoda ideala.
Multi oameni cu vieti vraiste se cred perfectionisti, dar nu sunt. Si eu am crezut ca sunt foarte perfectionist si asta nu inaintez in viata.Adevarul e ca daca eram aveam o viata normala, excelam in mai multe lucruri. Acum cand aud oameni care nu exceleaza la nimic ca se cred perfectionisti rad. Sunt doar lenesi sau distrasi ca nu stiu ce vor si gandesc prea mult
Doar daca stii mecanica, sau ce anume vrei sa diagnostifici.
Altfel e ca si cum ti-ai lua scaun si freze de stomatolog, fara sa fi facut o ora de curs.
Diagnoza auto atât, eu sunt techinian IT, nu sunt mecanic auto, am văzut un set Delphi la 100 de euro, doar atât sa fac diagnoza că in rest nu am habar de auto
Pai si crezi ca intelegi codurile de eroare, daca n-ai habar de componentele si functionarea unei masini?
Masina nu are nevoie de programare, ci de interpretarea erorilor in defectiuni mecanice/electrice.
Programul de diagnoza e la fel de simplu ca interfata unei casierii de la Lidl. N-ai nevoie de studii in IT pentru a folosi programul, ci de studii in mecanica.
Uite un caz real:
https://www.facebook.com/......ohzoSGQYal
Crezi ca te-ai fi descurcat sa faci legatura intre cod si defectiune?
Macar sa-i spui clientului ce sa-i spuna mecanicului sa faca.
Si ce concluzie tragi din diagnoza aia?
Oricum, mecanicul e 100% dependent de diagnoza, deci cu siguranta foloseste si el una.
Nu eu trag concluzi eu doar fac diagnoza atat, am mai vazut technicieni it care fac
Danke schone, e doar o idee de imbunatatire a economiei mele dar ma gandesc la reparati gsm mai mult
Îmi place să mă apropi cât mai mult de perfecțiune mai ales când vine vorba de curățenie, călcatul hainelor etc, dar nu pot spune că sunt 100% perfecționistă. Dar tu cât de perfecționist este de fel?