| Marck94 a întrebat:

Ce job ati ales, dragilor tineri? Sunteti multumiti de jobul? laughing In general ce cariera prefera tinerii? Sper ca nu doar farmacist.

11 răspunsuri:
| SilentRain a răspuns:

Unul stabil momentan
Nu prea, pe viitor vreau sa il schimb, sa fac ceva care imi place cu adevarat
https://www.wall-street.ro/......mania.html

| Freya1 a răspuns:

Deocamadata nu muncesc sunt in cautare.
Oricum este important sa fie unul stabil si care sa iti placa.Acuma majoritatea ar vrea sa fie IT-isti,asistenti,medici,avocati,farmacisti etc dar cam toti incem de la fast food,casieri, asigurari, pariuri, locuri de joaca, insule prin mall...

| RAY a răspuns:

Ce job ati ales, dragilor tineri?
In prezent lucrez ca PFA in domeniul IT,pe viitor as vrea sa fac un curs sa cunosc mai multe,as vrea sa plec in Germania, aici nu ai nici un viitor, imi place tehnologia si ceea ce fac, nu prea imi plac uni prosti care se dau destepti dar habar nu au ce inseamna o memorie ram, cpu, tineri prefera ce se castiga bine, eu unu as alege sa fac ceea ce imi place

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Designer de produse industriale (deci domeniu mecanic) pentru industria farmaceutica
Domeniul BFS mai exact

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Freya1 a răspuns:

La o meserie ca si medicina trebuie sa ai "har", pasiune si sa iti placa ce faci nu doar pentru profit. Daca stai si te gandesti bine viata oamenilor este in mainile tale si nu cred ca este ok te folosesti de asta pentru bani.
Orce meserie este frumoasa si buna atata timp cat iti place si esti bun in ce faci.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Freya1 a răspuns (pentru Marck94):

Eu am stat la tara o perioada de 8 ani si un pic, deci practic de la 14 la 22 asa ca posibilitatile de avea un loc de munca de 8 ore etc era imposibil.Am muncit part time sa imi mai fac niste bani sa imi omor timpul in ce credeam ca ma descurc si imi place.
Momentan imi caut un loc de munca in care sa si stau si sa am si activitate fizica (jumi juma) care sa imi placa si in care sa ma descurc si caut sa vad.Am muncit si in fabrica de ceramica si la piese si in croitorie si la patiserie si la curateni dar part time.Dar acum imi caut ceva stabil si pe urma cred ca o sa fac un curs de calificare pentru masioza cel mai probabil sau in bucatarie (bucatar) nu stiu.O sa vad dupa ce imi strang niste bani.

| SilentRain a răspuns (pentru Marck94):

Mi-a place sa lucrez in cofetarie