anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Considerati ca este bine sau rau sa starnesti invidia altora? Argumentati.

19 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Temă la educatie civica, așa?

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru floresdemayo):

Este o curiozitate personala. Nu sunt eleva.

| danbnz a răspuns:

O intrebare cam aeriana...
Nu vad cum poti face intentionat sa fii invidiat.

Unii sunt invidiosi de felul lor si indiferent ce faci sau ce ai avea tot te vor invidia.
Pe altii ii doare-n basca de orice si invidia e ultimul lucru care ii intereseaza.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru danbnz):

Poti contribui la invidia altora prin faptul ca te lauzi sau prin faptul ca iti scoti mereu in evidenta calitatile si iti ascunzi defectele. Aceste lucruri pot starni unora sentimente de inferioritate si din cauza asta sa devina invidiosi. Intr-adevar, pe unii nu-i intereseaza de lucrurile astea, dar daca ii intereseaza asta si devin invidiosi asta nu inseamna ca nu ai contribuit si tu prin comportamentul tau la invidia lor.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

E rau.
E lipsa de educatie oriunde apare invidia.

| danbnz a răspuns (pentru anonim_4396):

Mai degraba invidiosii procedeaza asa.
Un om echilibrat se va adapta mediului social in care se afla si nu va face intentionat lucruri care sa-i provoace pe ceilalti.
https://www.eva.ro/......03965.html

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru danbnz):

Nu sunt neaparat lucruri constiente. De multe ori cei care starnesc invidia altora nu sunt constienti de lucrul asta. De multe ori pot sa se laude cautand aprecierea altora si obtin invidie, in schimb.

| danbnz a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu poti sa te cenzurezi constant ca sa nu starnesti invidiosii.
Cel mai bine e sa ii eviti daca stii ca au "boala" asta.

Dar, daca te calca pe bataturi atitudinea unora in privinta asta, da, e bine sa pui "gaz pe foc"... poate asa vor renunta la aere in fata ta.