"De cand am aflat visele noastre s-au spulberat intr-o secunda"
Sti vorba aia, speranta moare ultima. De ce sau spulberat? Doar din cauza unei amãrâte de Boli? Ce vrei sa te mariti cu el? De ce nu ii dai putinã motivatie, sa aiba ceva motive sa isi inceplineasca ceva cu tine, sa nu vada ca moartea este o solutie. Tot ce vreau sa spun este sa nu ii arãti fricã, mai rãu il negativesti decât sa-l ajuti.
Nu sunt eu medic dar sunt tratamente Chinezesti impotriva cancerului, unele sunt chiar banate pentru ca functioneazã si nu sunt facute publine. Chimioterapia il seacã incet de ultimele sperate care le mai are, si farame de energie care le mai are.
Trebuie sa fi puternica pentru el ca si el sa aiba o speranta.
Incerca inca sa mai vorbesti cu el despre planurile vostre de viitor, sa fi vesela, sa nu il dadacesti ca si pe un om neputincios pentru ca in caz contrar se va simti rau si isi va pierde din speranta.Tu ca si femeie esti mai emotiva dar mai puternica in acelasi timp.Nu te lasa doborata si arata-i indiferent de stare si situatie ca il iubesti si ca totul va fi bine, deoarece si starea de spirit te ajuta sa te vindeci.
Da, sansele sa supravietuiasca sunt mici, trament dureros si fara prea mare efect, uite de-asta eu in astfel de cazuri as aproba eutanasia. Ce pot sa zica nu ai ce face decat sa tragi la sorti, daca boala nu e stadiu avansat are sanse de 30-40% de supravietuire, daca e stadiu avansat tratamentul e inutil, doar isi prelungeste agonia in fuga lui spre a supravietui cu orice pret, in orice caz si daca supravietuieste va fi schimbat de experienta de rahat. Cat despre tine nu ai ce sa faci decat sa speri, sa te rogi (ca si cum te-ar ajuta la ceva) si sa ai rabdare, iar daca moare o sa fie dureros, dar asta e viata un rahat, il jelesti un timp si mergi mai de parte doar nu esti baba. Ai avut ghinion sa d-ai de un tip pe moarte si va avea ghinionul sa nu isi prinda propia nunta.
Cumplita boala, ma intristeaza soarta oamenilor.