| TomyBrave2019 a întrebat:

Am o problemă iar întrebarea mea va fi mai lungă dar este foarte important pentru mine să răspundeți.
Nici nu știu cum să încep...Am luat un laptop în noiembrie 2018. Marca Dell, I7, Nvidia Geforce Gtx 1050 ti, de pe Emag...a mers perfect câteva luni. Impecabil. Dar după un timp, când eram într-un joc, a început să se descarce, până s-a stins. Eu obișnuiam să îl țin la încărcat tot timpul deoarece se descarcă foarte repede. Era la încărcat și s-a descărcat. Ei bine, de atunci a început calvarul. Am descoperit că în orice joc care avea setată grafica pe very high/high se descărca. L-am trimis prima oară la Emag să vadă ce e cu el. Însă a venit cu un răspuns foarte prost. Au spus că este din cauză că nu aveam licență pe Windows.
L-am dus la un magazin IT unde i-au făcut teste și i-au reinstalat Windows-ul cu licență cu tot.
După un timp a început să se încălzească extrem de tare. Nici nu puteam pune mâna pe el. Așa că l-am trimis a două oară. Am primit alt răspuns, că defectul nu se manifestă.
Bun, de aici l-am dus iar la acel magazin și i-au instalat driverele producătorului și i-au făcut alte teste, realizând că apare o eroare legată de încărcător mereu când îl porneam. De asemenea avea și problemă cu sunteul câteodată, dar nu era deloc atât de importantă față de celelalte. Așa că au făcut screenshot-uri, au făcut poze cu testele, au lăsat acolo tot ce au putut. L-am trimis iar (a treia oară), spunând că dacă nu îl repară vreau să îmi dea banii înapoi, și, dacă nu, voi merge la Protecția Consumatorului. Am primit același răspuns ca a doua oară. L-am primit înapoi, la fel cum era.
Acum, întrebarea mea este, dacă mai am garanție 2 ani și ceva, și luând în considerare cele de mai sus, pot să merg la Protecția Consumatorului și dacă le arăt defectele, să îmi iau banii înapoi? Nu știu ce să fac. Nu îmi vine să cred cum pot să facă așa ceva. Să nege tot ce am zis. Pot să le pretind să îmi dea banii? Totuși laptopul a fost în jur de 4.600 lei și este defect, în garanție. Dacă nu ar vrea să facă asta, ce aș putea face?
Mulțumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| anonimg a răspuns:

Laptopul se poate repara de 3 ori; a patra oara sunt obligati sa iti dea banii inapoi pe el sau sa cumperi altul: cum doresti tu.
Dar pentru ca a ajuns in service si au negat problema, data viitoare te duci personal cu el la protectia consumatorului pentru dovezi, pentru ca sa ii ai pe ei de martori. Deci te interesezi mai inainte de adresa OPC-ului, si iei cel mai rapid taxi sau orice altceva.
De asemenea, chiar maine (luni) sa-i contactezi si sa le spui problema aparuta (chiar daca laptopul va functiona bine maine). Fara opc nu vei rezolva problema mai inainte de cele 3 reparatii.
Garantia unei reparatii are 6 luni; sau se tine cont de ce-a mai lunga. Oricum ar fi, ai 6 luni la dispozitie.

Poti face o plangere online: http://www.anpc.gov.ro/

| TomyBrave2019 explică (pentru anonimg):

Ok. Mulțumesc mult! Dacă voi mai avea ceva să întreb voi scrie aici pentru a-ți apărea notificare. Chiar mâine mă voi interesa!

| anonimg a răspuns (pentru TomyBrave2019):

Multumesc pentru funda.
Le poti spune/scrie celor de la opc tot ce ne-ai spus noua aici.
Succes!
Si daca nu uiti, sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema.

| TomyBrave2019 explică (pentru anonimg):

Ok. Ești primul care dorește să afle continuarea laughing. Fii sigur că le spun mai în detaliu. Mulțumesc.

3 răspunsuri: