Laptopul se poate repara de 3 ori; a patra oara sunt obligati sa iti dea banii inapoi pe el sau sa cumperi altul: cum doresti tu.
Dar pentru ca a ajuns in service si au negat problema, data viitoare te duci personal cu el la protectia consumatorului pentru dovezi, pentru ca sa ii ai pe ei de martori. Deci te interesezi mai inainte de adresa OPC-ului, si iei cel mai rapid taxi sau orice altceva.
De asemenea, chiar maine (luni) sa-i contactezi si sa le spui problema aparuta (chiar daca laptopul va functiona bine maine). Fara opc nu vei rezolva problema mai inainte de cele 3 reparatii.
Garantia unei reparatii are 6 luni; sau se tine cont de ce-a mai lunga. Oricum ar fi, ai 6 luni la dispozitie.
Poti face o plangere online: http://www.anpc.gov.ro/
Ok. Mulțumesc mult! Dacă voi mai avea ceva să întreb voi scrie aici pentru a-ți apărea notificare. Chiar mâine mă voi interesa!
Multumesc pentru funda.
Le poti spune/scrie celor de la opc tot ce ne-ai spus noua aici.
Succes!
Si daca nu uiti, sa ne spui si noua cum ai rezolvat problema.
Ok. Ești primul care dorește să afle continuarea . Fii sigur că le spun mai în detaliu. Mulțumesc.