Eu am trimis un Galaxy S5 la ei la reparat(telefonul cumparat de la eMAG). Telefonul avea probleme cu display-ul, pur si simplu nu functiona. Nu era crapat. Dupa 2 zile de la ridicarea produsului de catre curier, acestea ma suna ca telefonul are display-ul crapat si ca ma costa 600 de lei inlocuirea. Stai putin, de unde pana unde? Am cerut sa mi-se returneze telefonul si am primit, pe langa telefon, o hartie pe care scria:
Stare intrare in Service: Zgarieturi fine
Stare iesire din Service: Zgarieturi fine, display crapat.
Am incercat sa rezolv cu frumosul, dar nu au vrut. Tot spuneau ca ma suna, dar nici odata nu m-au sunat(timp de 2 luni), asa ca le-am facut reclamatie la ANPC. Urmatoarea zi ei m-au sunat si m-au rugat sa renunt la plangere, deoarece doresc sa imi repare telefonul pe banii lor.
Wauuuu. Deci e problema mare cu ei. Și cum s-a terminat.
Am asteptat sa primeasca amenda de la ANPC si dupa ca cei de la ANPC sa ii oblige sa imi repare telefonul. Toata chestia asta a durat 6 luni.
Vai de capul lor, deci cu alte cuvinte ești încă in situație?
Am revenit. Am preferat sa îmi duc singur boxa la Sony pe Sos. Ștefan cel mare nr. 40. O zi buna. Voi reveni cu rezolvarea lui
Nu, asta a fost acum 1 an. In momentul actual, detin un Note 9 cumparat te la telekom, si iti recomand sa cumperi de la ei(telekom, Orange, Vodafone) telefoanele mobile.