Eu am trimis un Galaxy S5 la ei la reparat(telefonul cumparat de la eMAG). Telefonul avea probleme cu display-ul, pur si simplu nu functiona. Nu era crapat. Dupa 2 zile de la ridicarea produsului de catre curier, acestea ma suna ca telefonul are display-ul crapat si ca ma costa 600 de lei inlocuirea. Stai putin, de unde pana unde? Am cerut sa mi-se returneze telefonul si am primit, pe langa telefon, o hartie pe care scria:
Stare intrare in Service: Zgarieturi fine
Stare iesire din Service: Zgarieturi fine, display crapat.
Am incercat sa rezolv cu frumosul, dar nu au vrut. Tot spuneau ca ma suna, dar nici odata nu m-au sunat(timp de 2 luni), asa ca le-am facut reclamatie la ANPC. Urmatoarea zi ei m-au sunat si m-au rugat sa renunt la plangere, deoarece doresc sa imi repare telefonul pe banii lor.
Am asteptat sa primeasca amenda de la ANPC si dupa ca cei de la ANPC sa ii oblige sa imi repare telefonul. Toata chestia asta a durat 6 luni.
Vai de capul lor, deci cu alte cuvinte ești încă in situație?
Am revenit. Am preferat sa îmi duc singur boxa la Sony pe Sos. Ștefan cel mare nr. 40. O zi buna. Voi reveni cu rezolvarea lui
Nu, asta a fost acum 1 an. In momentul actual, detin un Note 9 cumparat te la telekom, si iti recomand sa cumperi de la ei(telekom, Orange, Vodafone) telefoanele mobile.