Nu cred ca se va opri motorul, va tremura, si atunci vei realiza ca nu e a 3-a, ci a 5-a.
Eu am un stil mai ciudat de condus, lucrez mult cu schimbatorul fara ambreaj, si din cauza asta, intr-o zi am uitat ca sunt intr-a 3-a, (credeam ca am scos-o din viteza) si am vrut sa opresc la o trecere de pietoni... Cu frana apasata puternic, masina inca inainta
Fiind diesel, are cuplu imens la relanti.
Daca se repeta foarte des aceasta manevra cel mai mult este afectat discul de ambreiaj.Si cutia se poate strica.Dar nu cred sa fii chiar asa de naiv sa faci aceasta greseala de multe ori.
Eu cu 'troaca' asta diesel, am avut o problema cu timoneria (tijele de la schimbator spre motor), si imi lua a 4-a in loc de a 2-a. Cu tot cu a 4-a pe la 20km/h, tot nu se oprea, dar ma smucea tare.
Am avut si benzinare, inclusiv Dacie 1300 si 1310. La alea, daca greseam o viteza, tot nu se oprea motorul, dar poate din cauza ca nu lasam ambreajul complet, simteam ca n-a intrat 'ce trebuie'. La 1310 mai ales, dupa ce schimbi, ridici ambreajul timid, sa vezi ce viteza ai nimerit