taci in continuare daca nu vrei sa faci autostopul, ai putea sa-i bati obrazul cand ajungi la destinatie.
Nu prea ai ce sa faci, autocarul este al lui, si el plăteste reparatiile daca se defectează, întradevar nu avea dreptul să urle ca nebunul la tine, dar din ce țară te ai intors? Sau unde pleci? Ce varstă ai?
Poţi să îi spui că aşa e normal, când se mută omul se mută cu tot, cu arme şi cu bagaje. Nu pune la suflet.
P.s. De observat că, CristiDin Bucureşti are o obsesie pentru a şti vârsta domnişoarelor de pe aici. Nu te grăbi să i te destăinui.
Ii iei nr de la masina, retii intervalul cursei si fci reclamatie la firma unde e angajat, o depui pe site-ul societatii sau personal, si sa te asiguri ca primesti nr de inregistrare. Subsemnatul x, legitimat cu CI serie, nr, prin prezenta reclam faptul ca in timp ce ma aflam in vehiculul cu nr de inmatriculare... in cursa Bucuresti - bla bla, care a plecat la ora Z, n-am lovid de urmatoarea situatie: si incepi sa povestesti ce s-a intamplat, ce ti-a spus, cat de neprofesionist a fost, cum ai fost moral afectat, ca se uitau oamenii si tu te-ai simtit. Ca sa fie atenti cum isi selecteaza personalul, intreaba-i daca au regulament intern si daca scrie acolo ca trebuie sa urle la clienti, sa injure in loc sa vorbeasca civilizat, si trimite si la OPC, ddesi nu cred ca au ce sa faca. Dar asa, sa-i pui in cc la mail, sa vada firma aluia ca ai fost afectat moral. Sa se vada mail-urile de la opc si de la firma, intre ele. /Deci i-ai numarul. Daca ai ajuns deja, merge si fara nr de masina
Singurul raspuns util, felicitari.
As adauga ca inainte sa faca reclamatie sa sune la firma sa discute cu ei ce politica de bagaje au (de exemplu la avion au o limita de kg si ce e peste se plateste, elegant, fara certuri).