Adica sa te inteleg ca tu nu folosesti Apple. Te sfatuiesc sa cauti stirea de la Realitatea TV. 71% din pamanteni folosesc Apple. Pentru ca telefoanele lor sunt criptate
Eu te sfatuiesc sa intelegi ceea ce citesti.
Stirea la care faci tu referire zice probabil ca 71% din dispozitivele mobile sunt smartphone uri.
E o mare diferenta intre asta si faptul ca 71% dintre pamanteni folosesc Apple. reealizezi ca e o tampenie sa zici ca trei sferturi din Terra are iphone in conditiile in care 50% din populatie nici nu cred ca isi permite.
Nici macar 50% din americanii care au un smartphone nu detin un Apple.
Pe urma te mai sfatuiesc ca vezi o distributie a vanzarilor Apple vs dispozitive cu Android. Ai sa afli si tu (cu stupoare probabil) ca Apple detine cam 20% din piata de telefoane mobile.
Uite sa te documentezi. Statisticile sunt de anul trecut, dar sunt foarte relevante
http://topmobiletrends.com/apple-vs-android/
http://www.businessinsider.de/......are-2016-1
Concluzia despre piata minuscula si neinteresanta din Romania cred (adica sper) ca poti sa o tragi si singurel.
PS. Nu nu folosesc Apple nici eu nici 70% din cunoscutii mei.
Nu te contrazic. poate ca 71% din Pamanteni au SmarPhone-uri, poate ca nu am inteles eu Bine. Imi pare rau ca nu mai gasesc acea stire, Poate ma documentam mult mai bine. Te salut
Tot nu ai inteles.
71% din telefoanele existente sunt smartphone uri.
Pe langa documentat trebuie sa mai si gandesti putin.
India + Africa + China inseamna cam 50% din populatia Terrei. Cati africani si indieni crezi ca isi permit Apple? Iar chinezii ai vazut ca folosesc doar 30% Apple
Am inteles deci 71% sunt SmartPhone-uri. Ok. Te-am inteles perfect. Si zici de chinezi, vai de capul tau crezi chinezii sunt cam 30% care folosesc asa ceva. Aici chiar pot sa te contrazic
Cu ce ma contrazici? eu ti am dat statistici publicate si comentate chiar de Cook. Scrie clar ca piata de smartphone uri in China e sub 30%.