Pentru că în afară de o amendă, eventual o retragere a cărții tehnice nu pățește nimic.
Sunt patroni cu 2, 3 firme de transport pe numele membrilor familiei și chiar dacă o mașină e oprită, mai are altele.
Plus, politica CDR, în care s-a privatizat totul, prost, iar vechiul serviciu de transport RATA a fost distrus, iar legislațiile ulterioare au încurajat transportul cu microbuze în loc de un transport cu autobuze interurbane.
Pe scurt, ultimii 25 de ani de lipsă de inițiativă din partea partidelor politice din parlament pentru rezolvarea acestei probleme.
Până prin 1996 a funcționat RATA, cel puțin în județul meu.
Ordine de la sef... mai ales romanii isi fac de cap nu stie sa respecte regulamentul
Poate pentru ca si-au dat seama ca au anticorpi la raceala asta chinezeasca si nu-i intereseaza de ceilalti.
Probabil ca sa incaseze mai multi bani la fiecare cursa, ceea ce inainte daca era cum era acum e total contraindicat din cauza pandemiei si tot ce se intampla.
Greșit! Mergeți în occident, dacă tot vrem o lume ca afară și să îmi spuneți dacă găsiți astfel de situații cu supraîncărcarea cu pasageri ca în România!
Dacă nu greșesc, sunt ani de când, în occident sunt obligatorii centurile de siguranță în mijloacele de transport persoane, iar persoanele pasageri, au obligația de a avea pusă centura de siguranță în timpul deplasării!
Mariob45 întreabă: