Bună. Desi nu sunt baiat, sunt studentă la medicina. Îți garantez că crema epilatoare nu iti face nici un rau si mai ales nu iti afectează calitatea spermei. E ceva bun de folosit, deoarece nu te tai și nu te iriti de la ceară, nu ai dureri în timpul îndepărtării părului pubian, însă dacă vezi ca te iriti de la cremă folosește alta.
Nu se epileaza nimeni acolo. Epilarea e cu smuls parul.
Tu intrebi de ras.
Lama e sfinta cea mai buna Gillette aia cu 5 lame, restul is povesti.
Am luat si eu masina de barbierit din aia profesionala, ce arata astia frizerii pe internet, am vazut si la frizerita care ma tunde pe mine, foloseste si ea, zic mama mama ce scula, asa am luat si eu una, 160$ am dat pe ea, apoi a doua zi am vandut-o cu mai putin, doar ce am probato si nu-i pentru mine.Nu te agata deloc, dar cu lama termin de cateva ori pana cand face aia ceva, desi asa pentru frizeri is bune, dar in anumite zone, nu peste tot.
Daca creme, masini electrice si alte aparate, ar fi fost asa cum arata reclamele, ar fi disparut de mult lamele, dar uite ca nu dispar, se pare ca apar si mai multe aparate cu lame.
Cum te barbieresti, epilezi cu o lama nu se compara cu nimic altceva.
Iti spun din experienta. In zona unde vrei tu, nu exista aparat electric, sau mai stiu eu ce altceva mai bun ca lama, cum sa te faci cu masina de tuns ma si mir ca nu tia tocat aia oo ce zici te agata de te rupe, nu mai stii de tine.
Lama sau ceara, dar daca nu rezisti la durere e nasol. Cu ceara e durerors rau de tot
Buna!
Am folosit de cateva ori, nu am o problema cu iritatul, doar ma intreb de efectele secundare.
Mersi de răspuns
Nu sunt efecte secundare. Mai ales..nu are legătura cu calitatea spermei.nu te afectează cu nimic, deci dacă nu te irită, poți să folosești crema epilatoare liniștit
Nu știu, n-am făcut-o niciodată, deci nu mă pot pronunța. Nu-mi dau seama dacă ai întrebat în mod ironic sau în mod serios. Emojiul acela feminin mă derutează, adică ce vrea să însemne în contextul întrebării?