| Georgianaaajejdndnnsndnsznnz a întrebat:

Buna. Am 17 ani și am facut dragoste cu iubitul meu, pe 6 Februarie am avut un mic accident și imediat am luat escapelle, azi e 6 Martie și tot nu mi-a venit, e normal sa se întâmple așa? Am citit pe site uri autorizate însă părerile sunt împărțite peste tot

Răspuns Câştigător
| ionelaalina a răspuns:

Sunt asistent medical, iar prin cadrul meseriei, dar si a experienței cumulate dea lungul anilor, îți pot spune că pastila de a doua zi sau Escapell, poate produce modificări legate de menstruație. Poate fi mai abundentă, crampe mai dureroase, poți avea menstruație mai repede sau chiar poate întârzia și multe alte efecte adverse. Desigur, pastila trebuie luată în primele 12 ore pentru a avea efectul dorit, dar util este să fie administrată de regulă în primele 72 ore. Dacă crezi că ai depășit cele 72 de ore, poți efectua un test de sarcină, pe care ți-l sugerez oricum pentru liniștea ta. Dacă ți-e rușine să ceri de la farmacie îl poți trimite pe partenerul tău sau altă alternativă ar fi să cumperi unul din market. Da, supermarketurile de tipul Auchan sau Carrefour dețin teste de sarcină în magazin, de regulă sunt la raftul cu absorbante sau prezervative. Sper să fie totul bine!

4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Accident? Ati facut amiabil? Daca nu iti vine in urmatoarele doua saptamani, sa te ingrijorezi. Daca ai CM regulat.
Dar va veni cat de curand.

| Georgianaaajejdndnnsndnsznnz explică (pentru darrio2007):

A fost amiabil, metoda de protecție nu a funcționat, acesta a fost accidentul. Am inteles, apreciez răspunsul. Mulțumesc

| Freya1 a răspuns:

Poti sa încerci sa iei un test de sarcina pentru liniștea ta.
În general pastilele alea îți pot deregla menstruația, eu una ultima oara când am luat-o mi-a dat complet peste cap organismul asa ca orce e posibil.

Încearcă un test cum ti-am spus și se rezolva dilema.

| gdsjdpUAS a răspuns (pentru ionelaalina):