Nu poate stabili cand ai avut contact sexual decat daca au existat ceva traumatisme in urma acelui contact, si atunci poate aproxima cand a avut loc, sau daca acel contact a dus la sarcina si atunci poate stabili destul de exact(ziua) cand a avut loc.
Stai tu linistit(a) ca medicul ginecolog poate aproxima ultimele contacte sexuale recente. Vaginul are o mucoasa, o flora interna care se modifica in urma contactelor sexuale. Nu sunt medic si nu pot sa iti zic care e procedura exact, dar gandeste te ca se fac documente oficiale legate de treburile astea (in cazul violurilor, chiar daca nu au fost agresive)
"se fac documente oficiale legate de treburile astea (in cazul violurilor, chiar daca nu au fost agresive)"
Se fac poate face ceva doar daca trece foarte putin timp de la viol, daca mergi dupa 2-3 zile nu mai poate constata nimic.Si daca nu exista alte traume nu mai constata nimic, dar absolut nimic.
Probabil iti doresti ingrozitor de mult sa nu observe, dar te voi dezamagi, sa stii.
Un medic ginecolog, serios si care-si cunoaste meseria, va constata cu usurinta starea exacta in care te afli.Nu stiu daca va gasi necesar sa o si declare, dar de vazut va vedea.
Mama ma duce la spital la ginecolog, și la spitalul de aici nimeni nu își ia treaba în serios... Si mama ma duxe deoarece am probleme cu menstruația
Deci...o femeie face sex pe 1 septembrie 2014 a 237-a oara, iar maine, in 5 septembrie merge la medic si ala poate afirma, in urma unor obsrvatii pe care le face la consultatie, ca ultimul ei contact sexual a fost in perioada 31.08 - 2.09. 2014.
Asta vrei sa zici? Sa fim seriosi...
Si daca totusi consideri ca este asa, da-mi te rog o sursa care confirma aceste afirmatii, si care explica felul in care face asta.
Bine dar mama mă duce pentru ca bănuiește ca am probleme cu menstruația. În acel caz, ginecologul poate observa dacă am avut contacte sexuale recente?