anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt impreuna cu un baiat de trei ani, m-a cerut, ma iubeste, problema este ca nu sunt bani si el a trebuit sa plece in Anglia unde se castiga destul de bine. O problema care o si intrece pe prima este ca eu sunt studenta in anul1 la ASE, imi place ce urmez. dar nu mai vreau sa stau departe de el. Parintii nu ma lasa sa abandonez facultatea, ce stiti despre invatamantul la distanta? Trebuie sa am prezente in timpul anului, sau doar la examene trebuie sa fiu prezenta? Se merita sa fac asta, sau sa imi continui la zi studiile. sunt 2 ani jumatate in care trebuie sa astept, singura. Si ma omoara gandul asta, as vrea sa fiu alaturi de el, dar cam sunt prinsa aici.

Răspuns Câştigător
| cristimihailov a răspuns:

Buna,

Poate ar trebui sa vezi lucrurile si din alt punct de vedere.

Prietenul ala al tau a fost cam imputit la faza asta. Te-a cerut si s-a carat, iar tu mai rau, ai acceptat si te-ai blocat in faza asta.

Personal eu m-as gandi la despartire urgent fata de ala. Nu de alta dar a dat totusi dovada de egoism puternic.

Acum faptul ca faci ASEul o sa te ajute in Romania. ASEul nu e mare lucru in UK. Deoarece ei au alte reguli de exemplu: contabilitatea este britanica si nu franceza ca la noi, managementul este axat mai mult pe PRINCE2, marketingul poate ar fi cat de cat asemanator, dar se intra greu in domeniu. Finante banci cam la fel cu probleme. Si in plus tu faci echivalentul unui colegiu. Mai trebuie inca 2 ani de master sa devina echivalentul facultatii. Si nu vei ajunge prea curand sa ocupi o pozitie de top. In plus nu stiu cum stai cu engleza... dar e foarte important sa fii fluenta in vorbire si accent.

Asa ca din punctul meu de vedere ai doar doua optiuni:

1. Te duci si studiezi la o facultate britanica.

2. Il lasi si iti refaci viata aici.

Ar mai exista si a treia si cea mai nefericita optiune sa stai pe loc. Ca apoi sa mergi in UK si sa inveti de acolo.