anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu sunt Alex, sunt student, am 22 de ani si am o intrebare. Nu stiu ce fac, cum fac, ca oricum ar fi, am un libido foarte crescut...crescut insemnand IMENS. Am parte de sex, dar oricat as practica, tot simt ca hormonii mei sunt gata-gata sa explodeze! Si nu ca se ridica in timp ce merg pe strada, ca n-am ajuns intr-un asa hal de indiscretielaughing dar 80% din gandurile mele sunt despre sex. Si devine deranjant si pentru mine. Poate unora li s-ar parea ca asta ma face afemeiat, dar nu-i asa. Pur si simlpu ma refer la partea fiziologica; acea parte care nu poate fi controlata prin intermediul ratiunii sau al creierului. Deci care-s bune, imi plac femeile si pana la 45 de ani. Nu cred ca asta ma face afemeiat, nu?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

"Pur si simlpu ma refer la partea fiziologica; acea parte care nu poate fi controlata prin intermediul ratiunii sau al creierului"
- păi fa bine și controleaza-ti-o, daca nu poți sta monk mode cel puțin 2-3 luni de zile e problematic. nu cred că ești afemeiat ești doar încă tânăr și nu ești matur complet, o sa realizezi mai târziu că ce faci acum este doar o pierdere de vreme. In loc sa te focusezi pe sex, poți s-o faci pe persoana ta.

10 răspunsuri:
| 0pufarinA a răspuns:

Si? Crezi ca ceilalti barbati nu se gandesc la sex?
E ceva normal, toti baietii de varsta ta se gandesc la sex des.

| mgtow a răspuns:

Baga material la greu pentru ca o sa ajungi in viata sa nu mai ai parte deloc, profita ocazia la maxim

| Eugen80 a răspuns:

Clar esti afemeiat, pervesc si obsedat sexual. Majoritatea baietilor de 20 de ani sunt cam la fel, dar nu vor sa recunoasca.
Daca vrei sa fii mai normal, incearca sa ai o relatie stabila si pe la 30 de ani o sa te mai potolesti, atfel ai sansa sa faci mari prostii la varsta ast a, de gneul sa lasi gravide cateva, sa iei vreo boala... chestii care iti pot marca si strica viata.

| Violleta2022 a răspuns: