anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua TPU!
Pe scurt iubita mea traieste in alta tara si noi suntem intr-o relatie la distanta de 1 an si de vreo cateva luni s-a mutat acolo si nu prea pot sa o vizitez des.
Eu as vrea ceva serios dupa ce termin eu facultatea dar mai e ceva pana o termin si pana atunci o sa stam la distanta.
Acuma ce s-a intamplat e ca a venit cu surpriza ca mi-a zis ca s-a imprietenit cu fratele mai mic al cumnatului ei (ea e majora, el minor (16-17)) si l-a invitat la ea acasa sa ii faca un burger si stea de vorba.
Acuma na, nu stiu sunt cam ingrijorat.
Ca eu stau aici si nu am cum sa ajung acolo la ea decat daca ma las de facultate si ne casatorim dar nu e prea ok, ca nu vreau sa lucrez ca necalificat.

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Relatie la distanta ai mai avut si nu a functionat, acum repeti greseala... chiar nu ai invatat nimic din ea?
Eu nu cred in relatiile la distanta si nici in viitor fericit al acestor relatii!

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

Eh, cunosti pe cineva si tii la persoana respectiva si speri, iubesti, visezi sperand ca ea este cea langa care iti vei cladi viitorul si dai o sansa acestei relatii lupti pentru ce este mai bun.
asta e viata

| RAY a răspuns:

Îți permiți tinerețea făcând labuta pentru o necunoscuta, omule îți spun din experienta nu exista fete singure care vor relație pe net doar catfisch, genul de pers care nu are ce face, aia vb și cu 10, ele primesc sute de msj zilnic, nu exista fete serioase, sincere care sa iubească și vezi doamne sa te aștepte pe tine prințul, în loc sa iți maximizezi genetica și sa vezi de una din orașul tău

| anonimuIl a răspuns (pentru anonim_4396):

NU avea încredere în relațiile la distanță. Termină cu aia și caută o colegă la facultate unde ești.

| anonimuIl a răspuns (pentru anonim_4396):

Pe internet mulți sau multe doar pierd vremea de plictiseală și nu e nimic serios în relațiile astea.

| DARLINGx a răspuns: