anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum poti deveni popular?

Răspuns Câştigător
| IonutRonaldo7 a răspuns:

Batel pe cel mai jmecher din orasul tau daca poti si o sa fi cel mai popular laughing

11 răspunsuri:
| XxXBlackVampireXxX a răspuns:

Cu benzină şi o brighetă.

| Gabriel_Catalin_1998 a răspuns:

Hmm... da! Sunt cel mai popular din toata scoala. Ce inteleg eu prin a fi popular? Pai... sunt unii elevi care ma saluta, ma striga si eu ma jur ca nu stiu cum ii cheama. Daca intrebi un elev de la mine din scoala daca a auzit de mine [ 5-8 ] mai mult ca sigur iti zice da! In primul rand trebuie sa fii in orice pauza pe afara. In al 2a rand trebuie sa stai cu elevi pe care tu ii consideri populari, intr-un fel sau altul trebuie sa te imprietenesti cu ei. Trebuie sa iesi cu ceva in evidenta, nu sa alergi de nebun prin curtea scolii cum fac ratatii de la mine din clasa. Iti urez succes, dar nu suntem la scoala deci enjoy!

| hweiiiwheiii a răspuns:

Da`ti un cap in gura.

| SDavidS a răspuns:

Sa spui multe glume bune cand e cazul, sa te comporti educat, sa ai haine scumpe sau foarte frumoase. Funda?

| eurynomus a răspuns:

Sau poponar? laughing

| lizz23 a răspuns:

De ce sa fi popular? Fii tu insuti comportate normal, fi mai sociabil daca nu dar nu te schimba.

| hässlich a răspuns (pentru Gabriel_Catalin_1998):

Tie ar fi trebuit sa-ti fi dat funda, nu aluia :-J Dar unii nu asteapta si dau la primul care raspunde straight face

| Gabriel_Catalin_1998 a răspuns (pentru hässlich):

Asta e, sper ca i-am fost de ajutor. Sunt obisnuit cu romanii din ziua de azi. :-

| hässlich a răspuns (pentru Gabriel_Catalin_1998):

Nu stiu daca i-ai fost lui, dar mie da.Eu cand incepe scoala voi fi noua.Si ma consider destul de interesanta la prima vedere, chiar foarte.Si mersi de sfaturi big grinEu ti-as da funda tongue

| Gabriel_Catalin_1998 a răspuns (pentru hässlich):