| Alexandra2017ale a întrebat:

Daca in a 3a zi fertila am intretinut relatii sexuale, neprotejat si fara sa si dea drumul in mine, exista posibilitatea de a ramane gravida?

9 răspunsuri:
| DanFunie a răspuns:

Pai daca nu si-a dat partenerul tau drumul in tine este logic ca nu ai cum sa ramai insarcinata, dar totusi poti face un test de sarcina.

| TinaLondon a răspuns:

Este imporibil sa ramii însărcinată dacă nu a ejacuat înăuntru! Fi calma! Și nu te speria! Chiar dacă afli ca ești însărcinată sunt pastile care medicul ți le prescrie și îți provoacă menstruatia! Pup

| Violleta2022 a răspuns:

Da, daca au existat mai multe partide sexuale consecutive, sunt sanse sa ramai insarcinata, deoarece dupa ejaculare, raman spermatozoizi pe teava, care se scurg in vaginul fetei, la urmatoarea partida sexuala, imediat cum este introdus in vaginul ei.
Nu vorbesc de ejacularea propriu-zisa, vorbesc de lichdul pre-seminal care se elibereaza instanateu din pensiul barbatului, in primele secunde cand este introdus in vaginul fete, fiind vorba de 2-3 picaturi doar, cu rol de luberfiere. Acel lichid poate contine si sperma, daca au mai fost partide de sex in orele precedente.

| Alexandra2017ale explică (pentru Violleta2022):

A fost doar o partida, atat

| Violleta2022 a răspuns (pentru Alexandra2017ale):

Pai, tu ai scris: "...am intretinut partide sexuale", de aceea mai referit la mai multe, pentru ca si tu ai folosit pluralul.

| Alexandra2017ale explică (pentru Violleta2022):

Scuze, deci este vreo sansa

| Violleta2022 a răspuns (pentru Alexandra2017ale):

Da, intotdeauna exista o sansa, cand ai sex neprotejat in perioada fertila.
Daca baiatul s-a masturbat cu cateva ore inainte sa faceti sex, sau nu l-a scos cu mult inainte sa ejaculeze, fiind de ajuns 1 singura picatura care contine cateva mii de spermatozoizi, ca unul sa poata supravietuii 3 zile si sa se intample accidentul.
Iar daca sunt mai multe partide de sex neprotejat, riscul sa ramai gravida, este forte mare.