| erdog a întrebat:

Salut!
Am o problema și as avea nevoie de sfaturi!
Am 24 de ani și sunt student la medicina în anul 5!
Eu stau în chirie intr o garsoniera pentru ca sunt din provincie!
Vecina mea este medic rezident in anul 3!
Pe scurt, am făcut sex de câteva ori și mi-a zis ca e gravida, chiar dacă ne am protejat!
Eu i-am zis ca cel mai bine ar fi sa nu nască copilul, pentru ca eu nu s pregătit sa am un copil abia dacă dacă grija de mine, și sincer nici pentru ea nu e ok, mai ales ca e în anul 3 de rezidențiat, adică intr o perioada importanta pentru cariera ei.
Dar ea vrea sa l păstreze si mi spune ca dacă nu o iau de soție, ma da in judecata și plătesc pensie alimentara oricum! Este asta legal? Dacă eu am spus ferm de la început ca nu vreau niciun copil?
Eu n am niciun ban, copilul asta mi ar distruge viata, ar trebui sa renunț la facultate! Și asa muncesc part time sa ma întrețin și abia dacă reușesc!
Ajutor!
Ceva sfaturi? Ce sa fac?

21 răspunsuri:
| VoidEternal a răspuns:

Cred că un avocat ar putea să îți dea un sfat. Încearcă pe avocat.net. Dacă ai noroc uneori se mai oferă și sfaturi gratuite.

| erdog explică (pentru VoidEternal):

Mulțumesc frumos!
O sa întreb!

regis
| regis a răspuns:

Va fi destul de greu sa demonstreze ca tu esti tatal. In plus sunt sanse mari sa nici nu fi tu. Nici intr-un caz nu renunta la cariera, mai ai putin si scapi de grijile financiare.

| erdog explică (pentru regis):

Mulțumesc!
Dar sunt stresat, în ultima vreme n am dormit aproape deloc!
Am luat in calcul și posibilitatea sa nu fiu eu tatăl si I am zis asta și mi-a zis ca sunt singura persoana cu care a făcut sex în ultimele 6 luni de zile!
Eu nu vreau sa renunț la cariera, tocmai as mai avea puțin și as ajunge medic rezident cu salariu dar ma stresează în fiecare zi si mi-a dat ultimatum pana după sărbători! Acum sunt in orașul natal, o sa stau pana după anul nou!

| Marius22222222222 a răspuns: