| Gazun123456789 a întrebat:

Salut TPU.

Ajutati-ma, va rog frumos! Am o problema severa cu care ma confrunt de mult timp! Problema mea suna in felul urmator!

Eu am 38 de ani si am o sotie de 24 de ani! Am plecat in Franta sa lucrez si sa dobandesc de ale gurii pentru familia mea! Sotia mea a nascut la varsta de 19 ani si in prezent avem 3 baietei! Ea e profesoara la colegiu! Acolo sunt la fel elevi si profesori de varsta ei! Ea mie nu imi atrage multa atentie atunci cand o sun si nu mai este asa vesela cum era inainte cand vorbea cu mine pe whatsapp. Se pozeaza cu toti barbatii profesori de la ea din colegiu, adica face poze langa ei, are multe poze cu multi profesori diferiti. Ce m-a afectat cel mai mult e ca ea a facut poza cu un profesor de 23 de ani si el in acel moment pe poza o imbratisase, vazand acea poza pe retelele sociale, am ramas cu inima sfasiata de durere si nu pot dormi cu noptile, o sun de sute de ori iar ea imi da ocupat. Am mai suna-to cu 3 zile in urma iar ea a raspuns, eu am intreba-to ce faci draga? si ea a raspuns cu lasa-ma in pace odata! Si acesta a fost ultimul cuvant pe care l-am auzit de la ea. Acum stau si ma gandesc oare mai are rost viata mea? Ce sa fac?

15 răspunsuri:
| anonim3247 a răspuns:

Are pe cineva, nu mai contează că e ăla de 23 de ani sau alții.

| anonim3247 a răspuns:

Este doar nevoia ei de sex pe care trebuie să o rezolve iar tu ești la 1800 km de ea.

| Continchiscontsters a răspuns:

Ce vorba este asta ma să mor eu dacă în toată viata mea am citit vreodată cuvintele astea laughing))) sa dobândesc de ale guri familie wtfffff suna atâta de pomană sa mor eu rolling on the floor)))))

Sfâșiată ma putina gramatica laughing))

Te duci frumos și îl cauți pe ala de 23 îi dai doi pumni în gura frumos și aia e ca altceva nu ai ce face.

Ca ala face totul ca nu are cum altcineva.

De ale guri laughing))

| VerginicăVacăGrasă a răspuns: