| Sn1ckers a întrebat:

Dupa cum spune si categoria am o problema in dragoste!
Sa va spun poveastea mea:
Sunt elev in clasa a IX-a. Si a venit acum la noi in casa o colega si arata traznet. Pana ieri nu am vorbit mai delc cu ea. Astazi parca Dumnezeu a facut sa se intample asta a stat cu mine in banca( bancile sunt aranjate in si șir a cate 7banci pe șir 3șiruri) si am vorbit cu ea destul de mult ba chiar am facut-o sa si rada. La un momentdat o colega zicea ca eu ma dau asa mare ca sa o cuceresc pe ea(colega noua) la scurt timp am inventat un motiv de "cearta" si m-a tinut de mana pentru vreo 10secunde eram in al noualea cer! puppy dog eyes Si cand a zis colega cealata ca eu vreau sa o cuceresc ea nu a zis nimic! happy
Intrebarea mea este: Cum pot sa o cucresc? Tinand cont de faptul ca eu sunt si cam timid. Nu stiu frate asa in general sunt destul de "ințepat", dar cand vine vorba de fete... Si relatii nu prea am avut dora una cu o fata care ea a facut primul pas si a fost asa ceva trecator. Astept sugestiile voastre si nu comentarii intulile sau mai stiu eu ce. Cel mai detaliat raspuns si cu sugestii primeste FUNDA. Va multumesc si va pup pe toti! :*

P.S.: Daca sunt cel mai destept din clasa credeti ca am vreun avantaj in plus? big grin

Răspuns Câştigător
| olivert1310 a răspuns: