Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 12 Ianuarie 2025 sunt:
Buna! Am pus oua la clocitoare si nu mi-a iesit niciun pui toate ouale erau limpezi chiar daca le-am controlat si aveau acel banut. care ar fi cauza? Ouale nu au fost mai vechi de o saptamana.
Pot ramane repetent din cauza notei la purtare in a 7 a? Si daca da, la ce nota?
Salut! Sunt clasa a 8 a si sunt un elev bun, am luat nota mare la simulare, dar nu stiu ce profil sa aleg.Nu imi plac nici realul, nici umanul.Sunt bun la mate, dar urasc fizica, chimia si biologia,...? (mai mult)
Bună! Ce părere aveți de oamenii care ofensează alții oameni doar ca ei să iasă într-o lumină bună?
Daca am media sub 9, 50, sau daca de ex am media 9 sau peste dar nu chiar 9, 50 voi mai lua bursa de merit in anul scolar 2024- 2025? Nu prea înteleg ce a declarat ministrul educației despre...? (mai mult)
Salut, de la începutul anului școlar cate absente nemotivate poti avea fără sa îți scadă nota la purtare, ținând cont de module etc
Poate profesorul sa imi "anuleze" media anuala cu ceva ștampila sau semnatura?
Nu vi se pare că preponderența analfabetismului funcțional în rândul elevilor, inclusiv printre așa- numiții "elevi inteligenți", cu note numai de zece, este profundamente alarmantă? Am întâlnit...? (mai mult)
Daca peste tot scrie clar ca se scade un punct la purtare la fiecare 20 de absente nejustificate de ce unii profesori zic ca se scade prima data un punct la 20 apoi din 10 in 10? Eu nu am gasit nicaieri...? (mai mult)
Sunt clasa a 12- a, am premiul 2 la olimpiada judeteana. Din cate am inteles de pe edu, pot primi bursa de merit daca am locul 1, 2 sau 3. Stie cineva mai multe detalii despre procedura? De obicei...? (mai mult)