| abhdddd5577 a întrebat:

Buna! Sunt eleva in clasa a 8 a si ma gandeam sa dau la liceul Mihai Eminescu din Iasi la mate info bilingv engleza. Stie cineva daca e grea proba la engleza? imi place engleza. sau daca ar fi sa dau la mate info simplu stie cineva cum e? cum sunt profesorii, daca chiar se face matematica etc? Si daca are camin cat de greu se ocupa loc la camin? Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| BobTheCat a răspuns:

Salutare!

Din pacate, nu te pot ajuta cu detalii despre respectivul liceu... Totusi, proba de la engleza (bilingvul/bilingva, cum vrei sa ii spui) mi se pare destul de usoara (daca ai invatat pana acum)! Trebuie sa recapitulezi notiunile de baza (adica reported speech, if-urile, etc.). Daca te descurci la engleza si intelegi cat de cat, eu zic ca vei trece fara probleme.

Multa bafta in continuare! happy

| sierra1 a răspuns (pentru BobTheCat):

" abhdddd5577 a întrebat: la liceul Mihai Eminescu din Iasi... chiar se face matematica etc?"

bade, tocmai asta i-am spus că "Se face școală serioasă acolo!" și tu ca un analfabet ce nu ințelege un text, spui că e NEFOLOSITOR?

Probabil te uitai in oglindă!

| BobTheCat a răspuns (pentru sierra1):

Am sarit partea acea, imi cer scuze! Totusi, cred ca v-ar fi de folos sa va controlati putin limbajul si sa va uitati si voi in oglinda! (nu contest faptul ca am gresit, insa nici reactia dumneavoastra nu a fost cea mai adecvata)

| JOHNtheADVISOR a răspuns (pentru BobTheCat):

Are dreptate! NU aveți ce căuta minorii aici cu asemenea întrebări. Aveți FAMILIA cu ei trebuie să vă consultați, în ei trebuie să aveți deplină încredere, aveți frați, surori, sau alte rude. Dacă nu apelați direct la instituțiile statului.

| abhdddd5577 explică (pentru JOHNtheADVISOR):

Patintii mei habar n-au, si nu aveam pe cine sa intreb. Aici poate mai stie cineva care a fost acolo sau este

| abhdddd5577 explică (pentru BobTheCat):

Multumesc muult?

| JOHNtheADVISOR a răspuns (pentru abhdddd5577):