| Florincrap a întrebat:

Am o intrebare:Cui sunt destinate trusele acelea cu caiete de tot felul (Dictando,Matemetica,Biologie,Geografie,Desen, cu penar si trusa de geometrie)?



P.S:Am primit si eu niste caiete. Sunt de calitate indoielnica. Pe ele scrie "GUVERNUL ROMANIEI 2012","Ministerul Educatiei,Cercetarii, Tineretului si Sportului" si "Exemplar gratuit"

10 răspunsuri:
| zubby05 a răspuns:

Da pai acelea sunt rechizitele scolare primite de la stat si sunt destinate elevilor care nu au destui bani pentru a cumpara. DAca tu ai primit un pachet cu rechizite fara sa bagi un dosar sau alte chestii, inseamna ca scoala ta a primit prea multe pachete, indeajuns de multe pentru a va da si voua celor care nu ati depus dosar. Sper ca te.am ajutat.

| Florincrap explică (pentru zubby05):

Nu am primit un pachet intreg, doar 2 caiete studentesti (dictando si matematica) si 2 caiete 48 file (dictando si matematica). Au mai ramas vreo 11 pachete. Din acelea a impartit clasei noastre (36 elevi)

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Sunt pentru elevii care nu au un venit minim din partea părinților.
Pa, pa.

| Vlelupu a răspuns:

In ce sens sunt de "calitate indoielnica"?

| Florincrap explică (pentru Vlelupu):

Calitate gen "caiet comunist".

| Vlelupu a răspuns (pentru Florincrap):

Hai ca m-ai bagat si mai tare in ceata, deoarece tu nu ai cum sa stii cum erau caietele pe vremea comunismului, din experienta ta personala.
E drept, pe atunci se gaseau caiete cu hartie de calitate proasta, dar si de calitate mai buna. Depinde cum ti-era norocul, cand prindeai marfa de calitate, mai "pe sub mana", prin relatii cu librarii sau cu cei de la magazinele de papetarie.
La calitatea hartiei te-ai referit sau la inscriptia de pe ele? Esti totusi prea tanar sa faci politica.

| Florincrap explică (pentru Vlelupu):

La calitatea hartiei, hartia arata...maro cu alb. Tipografia e "Romprima", din Galati.