| mariaene01 a întrebat:

Are cineva idee daca la biochimie in cadrul fac de biologie se învață toata chimia de la 0? Și biologia? Trebuie sa ai foarte multe cunoștințe pentru a face față în primul an? Daca nu prea ai?

Răspuns Câştigător
| Furnicuta000 a răspuns:

Daca se intra pe baza de dosar, da, se invata de la 0 pentru ca profesorii sunt constienti ca mai sunt studenti veniti de la filologie sau care nu au avut profesori buni de chimie sau care nu stiu chimie etc. Si biologia la fel. Nu iti face griji ca ei sunt obligati sa va ia de la 0, asta daca nu cumva va da test initial la inceput si faceti toti de 10.
Nu trebuie sa ai cunostinte, trebuie doar sa fii atenta la ore, sa nu lipsesti si sa inveti acasa (macar pentru examene, daca inveti la facultate, nu trebuie sa inveti zilnic acasa)

2 răspunsuri:
| laSoledad a răspuns:

La Biochimie nu se intra pe baza de dosar. La Biochimie se da examen de admitere. Si da, trebuie sa stii bine biologia si chimia, altfel n-ai ce cauta acolo, nu o sa intelegi nimic. La facultate nu te ia chiar de la 0 ca in liceu. Trebuie sa ai o baza fundamentala, baza care trebuia creata in liceu. Facultatile nu creeaza baze fundamentale, ele cladesc peste cu alte cunostinte de specialitate. Calendarul cursurilor de la facultate e foarte restrans, cate un curs pe saptamana, ceea ce inseamna ca saptamana urmatoare te trece la alt curs. Profesorii nu au timp sa ia studentii de la 0. Intr-o ora-doua iti face un rezumat sters la ceea ce s-a facut in liceu si trece la subiectele serioase apoi. Daca nu prea ai cunostinte in domeniu, pierzi timpul.

| Furnicuta000 a răspuns (pentru laSoledad):