In Power Point se pun, de obicei, ideile principale sau alte date pe care vrei sa le evidentiezi, pe scurt, in prezentare. Nu citesti continutul slide-urilor. Faci o prezentare separata, cursiva(ca un discurs), iar, in paralel, vor curge informatiile pe scurt din Power Point.
Si eu am avut de prezentat atestat la liceu si nu e mare chestie. Te pregatesti cu materialul, pornesti ppt-ul si prezinti continutul iar apoi iti pun ei 2-3 intrebari in legatura cu ce ai acolo in fisier. Citeste si tu de cateva ori ce ai pe acolo sa ai habar si sa dai un raspuns decent.
Sa nu ai stres, e foarte usor.
Eu am dat la marketing atestatul si cel mai bine este ca slideurile sa nu fie foarte incarcate sau cu animatie de toate felurile (una coboara de sus una de jos una apare etc...) o animatie simpla si linistitoare... iti poti pune animatie pe fiecare cuvant dar iti va fi cam greu dupa aceea mai bine pe randuri. Evidentiezi ideile principale, si ca sa iti fie de ajutor sa mai tragi cu ochiul, nu pune tranzitie automata la slideuri ci schimbare la click in felul aceasta vei trebui sa stai langa calculator si vei mai putea trage cu ochiul. nu e bine sa citesti chiar tot dar te poti inspira. SUcces
Azi am fost eu sa-l prezint in fata comisiei, dar nu a fost mare lucru.In powerpoint am prezentat proiectul si te prezinti, citesti de pe el si daca te opreste iti spune niste intrebari legat de tema ta.Nu e mare lucru, rar vezi pe care sa-i respinga.Totusi isi dau si ei seama ca tu te-ai chinuit sa-l faci atestatul si chiar daca nu sti intrebarile tot te admite.Nu-i stres.
Nu cred ca exista o limita minima sau maxima. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa incarci prezentarea cu slide-uri inutile, ci doar cu informatiile esentiale care sa evidentieze, pe scurt, ceea ce tu prezinti oral. Power Point are rolul de a te ajuta in sustinerea atestatului, face prezentarea mai interesanta. De aceea e important sa acorzi atentie si asupra modului de organizare a informatiei pe slide-uri.
Haluta_Andreea_1996 întreabă: