| EllyEllu a întrebat:

Am o mica problema... Mai am foarte putin timp in care sa ma hotarasc la ce facultate sa merg. Vreau o facultate la care sa nu am prea multa matematica sau chiar deloc. ma gandeam la Facultatea de Marketing sau la Relatii internationale.
Imi puteti da detalii despre aceste facultati, despre ce se studiaza si ce meserie as putea sa am? Multumesc!

6 răspunsuri:
| TheLoveDoctorr a răspuns:

Mai poti merge la Drept, Litere, Psihologie, Protectia mediului parca nu cerea mate.

| SatanicBear a răspuns:

Nu incepe o facultate in Romania. e pierde de timp si bani. Orieteaza-te spre Danemarca. Studiile sunt gratis si studentii care lucreaza minim 43 de ore lunar primesc un fel de alocatie de vreo 5-600 de dolari. Asta pe langa salariu, evident.
Daca vrei mai multe detalii te ajut cu cea mai mare placere. happy

| Tollo a răspuns (pentru SatanicBear):

Inca unu care vorbeste prostii, si in Danemarca nu e pierdere de bani?, facultatea e gratis aici si daca vrei sa mergi in alta tara iti poti echivala studile acolo, nu trebuie sa stai departe de casa 4 ani... nu mai are rost sa zic mai departe, nu imi bat capu' cu un copil care vorbeste din auzite

| SatanicBear a răspuns (pentru Tollo):

Cum sa fie pierdere de bani daca iesi pe plus? laughing
Arata-mi tu mie un student roman, proaspat absolvent de liceu, care are venituri lunare de peste 1000 de dolari. Dar mna, unii prefera sa stea acasa, langa mama si tata, care sa-l intretina pana la te miri ce varsta.

Din auzite? Ma faci sa rad.

| Tollo a răspuns (pentru SatanicBear):

Iesi in plus...ok, nu sti nimic, vad ca ai sters si cateva intrebari in care intrebai ceva de danemarca, asa ca nu mai are rost sa continui discutia.

| SatanicBear a răspuns (pentru Tollo):

Asa e, bine ca stii tu mai bine ca noi, astia din domeniu. laughing
Vrei sa te pun in tema cu alti studenti sau consilieri educativi care sa lamureasca treaba asta? Cu mine vad ca ai niste fixuri.