| viata0delash a întrebat:

Buna, intrebare pentru cei care se ocupa de electronica, programare, microcontroller etc.
Deci acum sunt in anul doi la facultatea de electronjca telecomunicatii si tehnologia informatiilor, si am inteles ca nu stiu aproape nimic, gen ceva s-a prins, dar totusi am inceputo prea aiurea, si acum vazand video cum oameni fac fel de fel de chestii pe arduino, si nu doar, lamuresc cum functioneaza si sunt chestii care le inteleg, dar sunt multe care nu, si ei nu sunt profesionali sa spun ca inca nu am trecut asa ceva, sunt si ei studenti.
Acum vreau sa incep sa studiez in adanc electronica, bazele ei, condensatorul, bobina... pentru ce se folosesc, sa le pot aplica acasa pe pcb proiectate de mine, cat de simple nu ar fi.
Deci unde pot gasi asa informatii? Ceva carti pentru tineri electronisti, ceva pentru incepatori amatori.

7 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

Dispozitive Electronice, Electronica Analogica. Mergi la biblioteca facultatii. Candva se incepea asta in semestrul al 2-lea, cursul se numea Dispozitive si Circuite Electronice si continua si in primul semestru din anul 3. Inveti cum sa proiectezi un circuit - punct static de functionare, regim dinamic, proprietatile diferitelor dispozitive etc.
Arduino poti sa faci si singur. Iti poti cumpara de pe Amazon, nu costa cine stie ce. Probabil cu intre 100 si 300 RON poti sa iti cumperi ceva acceptabil. Sau poti sa incerci Raspberry. Daca imi amintesc bine, electronica digitala incepea prin anul 3 sem. 2. Eu am facut mate-info, nu electronica, dar am avut prieteni buni acolo.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Fiind la facultate, faci niste cursuri. Cursurile alea mai mult ca sigur au niste bibliografii.

| mihai69 a răspuns: