anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna!
Sunt elev in clasa a X a, la un liceu tehnologic cu profil mecanica. Sunt pasionat de acest domeniu, tocmai de asta am descoperit o problema, cu cat inaintam mai mult cu materia, imi dau seama ca invat meserie doar pe hartie. Am stat de vorba cu maistrii mecanici si cu profesorii, si mi-au raspuns exact la fel "Nu sunt fonduri, n-avem bani la buget pentru dotari de calitate".
Ce sa fac, va rog am nevoie de un sfat, nu vreau sa-mi irosesc anii de liceu si sa ies somer cu diploma!

5 răspunsuri:
| Ecaterina2016 a răspuns:

Nu stiub xact ce faceti voi la liceul tehnologic ca si studiu aplicativ dar ca sugestie poate gasesti un loc unde poti pune in practica ceea ce inveti, sa gasesti un fel de mentor. Poti face asta mai ales in timpul vacatei unde poti dedica mai mult timp.Invatamntul in Romania este slab tocmai pentru ca se face doar partea teoretica. In tarile nordice este exact invers si de aceea sunt atat de eficienti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Ecaterina2016):

Multumesc pentru raspuns, mai astept putin, poate raspunde cineva din domeniu.

| bebemek a răspuns:

Dacă ai vreun prieten/rudă care lucrează la vreun service, vorbeste să pună o vorbă bună pentru tine si să mergi să ajuti pe acolo, asta te-ar ajuta foarte mult. Desi ar trebui să îti facă fisă de practică o zi sau două pe săptămână si să faci practică într-un service autorizat, sunt foarte multe scoli din românia care nu fac asta. Cea mai bună metodă ar fi să vorbesti cu cineva după cum ti-am spus, chiar dacă nu te plăteste cine stie ce. Înveti meserie si după ce termini scoala dacă vede că te misti bine, poate chiar te angajează.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru bebemek):

In primul rand, nu am vreo ruda/prieten in domeniu.
In al doilea rand, chiar daca as fi avut, sunt o persoana cu principii morale, careia nu-i place sa abuzeze de nepotism.

| Ecaterina2016 a răspuns (pentru anonim_4396):