anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

BUNA TPU!
Ajutati-ma va rog cu Limba Engleza,Primul pas ce ar trebuie sa fac, stiu ca trebuie sa de invatat dar nu stiu de unde sa incep de la capat?
Sunt incepator absolut!
DAU FUNDA!

Răspuns Câştigător
| Irizelda a răspuns:

Cauta de manuale de limba engleza pentru incepatori. Citeste si tradu texte cat mai simple. Daca iti place muzica, asculta melodii in engleza care iti plac si inceraca sa traduci versurile cu google sau un alt dictionar. Uita-te la filme scurte dar lasa sonorul astfel incat sa intelegi clar ce spun personajele. Pune prin casa etichete cu numele cuvintelor in limba engleza. PS: cred ca gasesti pe net cursuri gratuite de engleza, trebuie doar sa te pricepi la cautat. Sper sa iti fie de folos si bafta!

5 răspunsuri:
| pietrean a răspuns:

In primul rand,ar trebui sa inveti bine limba romana. Apoi sa incepi,sa inveti alte limbi.
Poti face niste cursuri, ori cu un profesor(particular), ori poti face niste cursuri intensive de calificare si recalificare(poate au si limbile straine prinse in programa), la o scoala postliceala, de unde poti primi si o diploma.

ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Tu lovesti in fiecare zi!
Deja am inceput sa-ti pun postarile si pe facebook, sa vada si altii cam cum se exprima un analfabet!
Cum spuneam si ieri: invata mai intai romaneste si abia apoi apuca-te de limbi straine!

| Themisterman a răspuns (pentru ardnaxur1961):

Ce-i cu tine omule big grin Cred ca glumesti, nu te baga nasu unde nu se ferbe oala, ok?
si apropo nu te preface ca esti cel mai destept la limba romana big grin Pacat ca nu-ai observat ca nu sunt roman dar deci sunt moldovan, si mai scurt nu fii tare si jalnic daca persoana are nevoie de sfaturi de la voi, deci nu conteaza cum vorbeste mai scurt cum se exprima prin cuvinte(conteaza sa ajuti pe persoana care are nevoie de sfaturi( Apropo vorbele tale nu au nicio valoare fata de mine) Pacat happy

| Themisterman a răspuns (pentru Irizelda):

Mersi