| Tiger7777 a întrebat:

bag contestatie cu 8.75 la romana? Mie nu imi prea place nota deoarece am invatat foarte mult...

9 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu zic ca-i ok, daca stii ca nu ai scris de mai mult si nu ai avut o exprimare ultra pompoasa, lasa-o asa. Dar daca stii ca exprimarea ta dadea pe spate un profesor corector atunci, fa o contestatie, dar sa fii sigur ca ai scris bine!

| DanCorduneanu a răspuns:

Daca vrei sa dai contestatie trebuie sa ai grija.Este adevarat ca poti primi mai mult dar poti primi si mai putin, stricandu-ti media. Daca ai un liceu anume la care vrei sa intri, dar are media mai mare decat media ta, eu zic sa incerci(numai daca esti sigur)

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

E cu doua taisuri. Sunt profesori care se razbuna pentru contestatie si-ti pot scade nota.

| Random123456 a răspuns:

Nu conteaza CAT ai invatat ci CE ai scris la examen. Daca tu consideri ca lucrarea ta merita mai mult de atat, atunci mergi cu increderewinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca, uitandu-te pe barem, stii ca ai facut mai mult, depui contestatie. Daca nu, nu. Este o diferenta intre faptul ca nu ai invatat destul si faptul ca meritai mai mult.Ai grija ca poti primi de asemenea mai putin.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Salontanul):

Vezi tu cu razbunarea, nu prea, pentru ca sunt platiti oricum pentru fiecare lucrare in parte. + daca este prea mare diferenta dintre note, iar nu e ok, ca mai intervine o comisie finala.

| Violleta2022 a răspuns:

Cand faci contestatie, de obicei enervezi profesorii care ti-au evaluat lucrarea si de cele mai multe ori, iti scade nota. Tu incearca, dar sa nu spui ca nu te-am avetizat.

Nu uita de ingrosarile care le-ai facut la examen, care probabil ti-au fost depunctate!
In caz de ai uitat ca le-ai facut, uite aici topicul deschis de tine, unde intrebi asta dupa examenul de romana:
https://www.tpu.ro/......la-examen/

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru anonim_4396):