| darielle a întrebat:

Buna,TPU! Profesoara de limba romana mi-a spus ca a fost la un cerc la care au participat mai multi profesori, tot din domeniul acesta. La aceasta întâlnire s-a spus sa nu mai incepem la examen argumentarea unei specii cu definiție, sa nu mai încercuim elementul de legatura, ci sa-l punem intr-un chenar si sa nu mai folosim ca argument elidarea vocalei la motivarea cratimei. Ce parere aveti? Va multumesc! Funda!

Răspuns Câştigător
| RainmakerX a răspuns:

Buna! Sunt de parere ca este o mare prostie cu toate ca ar trebui sa faci exact asa cum a spus profesoara ta. Cine stie ce nebun de corector gasesti si iti taie ce ai scris. Stie ea ce face... asa ca ascult-o.(Este mai bine pentru tine)

Parerea mea este ca au facut o mare prostie. Asa este la noi, in prag de examene ei schimba regulile si alte detalii importante. Sa le fie rusine!
Inca odata sa faci exact cum te invata profesoara.Este mai bine si ai sanse la mai multe puncte.Ea are experienta, stie ce face.
Succes!

2 răspunsuri:
| darielle explică (pentru RainmakerX):

Si mie mi se pare tot o prostie, având in vedere ca asa ar trebui sa se rezolve cerințele, asa este logic si normal.

| Daniellllll1 a răspuns:

O mare prostie la 2 dintre ele. Cum... sa nu mai scriem "elidarea unei vocale " la rolul cratimei, rolul cratimei are 2 roluri,prima aia cu "elidarea unei vocale", si a doua ca "uneste doua parti de vorbire diferite", daca nu ne da voie asta, noi ce scriem?rolling on the floor
Cum sa nu incepem argumentarea unei specii cu definitie? Atunci de ce mai exista acele definitii?
Chestia cu elementul de legatura, da, sa nu se mai faca diferente intre elementele subordonatoare si alea de legatura rolling on the floor, ar fi mai usor.