| Alexa757575 a întrebat:

Bună tuturor! Sunt elevi în clasa a 7-a la Nicu Gane din Fălticeni.Peste un an și un semestru (începând de astăzi) voi da evaluarea națională și aș vrea să încep deja să mă pregătesc mai bine pentru aceasta. Ținând cont că mediile mele sunt destul de mari (in a 5-a - 9, 96, in a 6-a 9, 97 și media pe sem 1 acum - 9, 94, (in a 6-7am avut câte un 9 la fizica, iar în a 5-a un 9 la matematica)), media pe cei 4 ani de generală îmi iese destul de mare (undeva la 9, 95 (toate mediile 5-8)daca și anul viitor voi avea o medie de 9).
Întrebarea (întrebările) mea este următoarea:
Ce sfaturi îmi puteți da in legătură cu această evaluare?
Voi cum v-ați simțit și cum ați procedat?
Ce ați învățat, cum?
Cam ce ați învățat? Adică cam pe ce se da această evaluarea.
Eu am făcut un subiect de EN, de Lb. Română și mi s-au părut destul de simplu (adică am făcut tot corect, verificat de profa de română, bineînțeles).
Mie mi-e puțin frică la matematică, câteodată nu mă descurc (mai ales la geometrie, deși știu să aplic formule, îmi dau câteodată greu seama cum se rezolvă).
Ați putea să mă ajutați să-mi îmbunătățesc matematica?
Mulțumesc! Dau fundițălaughing))

P.s. Scuze că am scris așa de mult.

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Ce este amuzant?
Culegerea Gheba este ceea mai buna culegere aparuta la noi in tara pentru pregatirea cu materialele de matematica ale claselor 5-8! Este o lucrare de referinta!
Eu si multi altii ne-am pregatit din aceasta culegere. Are cca 1000 probleme, ordonate pe lectii, iar daca le faci pe toate, atunci esti la nivel de "profesor".

4 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Dacă mediile scrise de tine sunt reale atunci nu ai de să-ți faci griji!

Bula
| Bula a răspuns:

Cauta, descarca si rezolva TOATE problemele de matematica din vestita culegere "GHEBA".
Dac le-ai rezolvat, atunci vei avea rezultat foarte bun la mate!

| gabicoo a răspuns (pentru Bula):

Amuzant am dat din viteză! Scuze!
sad