| konopijka a întrebat:

Bună tuturor! Sunt studenta la la universitatea Jagiellonski din Cracovia și pentru a trece(?) un curs de filologia română am trebuit să scriu un text scurt. Poate cineva să verifice și să-mi corecteze greșelile?
MULȚUMESC MULT PENTRU AJUTOR

Stimate Domnule Popescu,
Comânda dumnavoastrea va fi livrată pe 12.05. Prețul total al produsului este 1000 lei, costurile de livrare sunt suportate de compania noastră. După cum am verificat termenele de plata la telefon plta se se efectuează prin cardul de credit și ne-am bucura dacă ne-ați putea trimite primă rată până la 20.mai.2021. Pentru clienții care plătesc toate ratele la date fixate anterior oferim reduceri de 20% din prețul total produsului, de aceea vă încurajăm să plătiți 200 lei până in 20 ale fiecarei luni.

5 răspunsuri:
| Vântulalb a răspuns:

Stimate Domnule Popescu
Comanda dumneavoastra va fi livrată la 12.05. Prețul total al produsului este 1000 lei, iar costurile de livrare sunt suportate de compania noastră. După cum am verificat termenele de plată la telefon, vânzarea se efectuează cu plata prin credit și ne-am bucura dacă ne-ați putea trimite primă rată până la 20 mai 2021. Pentru clienții care plătesc toate ratele la date fixate anterior, prevedem reduceri de 20% din prețul total produsului. De aceea vă încurajăm să plătiți 200 lei până la data de 20 în fiecare lună.

Presupun ca nu esti romanca. In unele locuri nu mi-a fost clar ce trebuie sa fie. Dar am corectat in functie de text. Succes!

| Vântulalb a răspuns (pentru Vântulalb):

Corectare: "pretul total al produsului"
Scuze, mi-a scapat!

| MeisterSchnitzel a răspuns:

Corect, ar fi așa:
"Stimate domnule Popescu,