| Florin458 a întrebat:

Ce parere aveti de facultatile terminate la frecventa redusa?

Sunt student la zi si trec anul III, facultatea avand 4 ani,insa din cauza jobului destul de solicitant nu stiu daca o mai pot continua la zi,desi am colegi pe care nu i-am vazut niciodata la fata si trec miraculos an de an,fara a se prezenta la examene,probabil dau tot in restante,desi greu de crezut sa invete atat.
Ca si mod de predare sunt profesori care predau, dar foarte putini, in rest se vine cu proiector si se pun slidere iar profesorul vorbeste de acolo.Multe informatii trebuie sa le inveti individual, iar din acest punct de vedere se cam aseamana cu frecventa redusa unde inveti tot singur materia pentru examene.

Ma interesa daca pe diploma scrie ca am absolvit la frecventa redusa si daca acest lucru afecteaza cu ceva angajarea in domeniul in care am terminat studiile?!

6 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

In primul rand nu cred ca se poate sa te muti la frecventa redusa.
In al doilea rand, ai rezistat 2 ani, ce te face sa crezi ca nu mai rezist 2? Fa si tu ce fac colegii tai.

| B3HappyN0Worry a răspuns:

Bună. Și tu primești aceeași diplomă ca toți ceilalți chiar dacă ai terminat la frecvență redusă sau la zi, deci nu te poate afecta în vreun mod. Cel puțin asta scria pe site-ul oficial al unei facultăți (Alexandru Ioan Cuza din Iași), și având în vedere că probabil nu e la toate la fel, ți-aș propune să cauți informația asta pe site-ul facultății tale pentru a fi sigur.

| Florin458 explică (pentru Bondarel99):