| Love455 a întrebat:

Ce părere aveți despre Politehnica? Este grea? Merita făcută? Nu neaparat automatică sau electronica.

10 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Frank51 a răspuns:

Subscriu ce a zis Soren. Daca iti place ceva foarte mult si te si pasioneaza, atunci o sa fie mult mai usor. In ziua de azi conteaza putin ce facultate faci, foarte multi angajatori(ma refer la cei importanti gen google, Facebook, Samsung, Apple, Siemens) pun accent pe pasiune, trebuie sa ai ceva special in tine ca sa te angajeze. Uite de asta nu am mers la Medicina, am ales in schimb Inginerie Electrica care ma pasioneaza.

| Lorenzo1 a răspuns:

Cel putin daca nu esti genul care sa invete des, sau care sa mearga la cursuri/seminare/laboratoare, da, este grea.Eu sunt student la ASE si mi se pare oarecum grea...d-apai politehnica laughing

| Bondarel99 a răspuns:

E greu pentru ca Politehnica inseamna matematica. Chiar daca materiile au tot felul de denumiri care mai de care mai pompoase, de fapt tot matematica inseamna laughing pentru ca asta face un inginer. Merita pentru ca te pregateste pentru viata, inveti sa gandesti logic si poti lucra in diferite domenii.
Daca te duci la cursuri si esti atent si poti prinde repede cum se fac anumite probleme de mate, desene tehnice, grafice si ce mai sunt pe acolo, o sa faci fata. Daca ajungi in primul an si iti dai seama ca nu vei putea trece de prima sesiune, renunta si reprofileaza-te.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Bondarel99):

Matematica faci in anul 1 si putin in anul 2 (si aici ma refer si la materiile cu alte "denumiri"). Cel putin la automatica si calculatoare asa a fost.

| Bondarel99 a răspuns (pentru Cosmin86):

Și in celelalte semestre nu tot vei avea ceva de calculat?

| Bondarel99 a răspuns:

La celelalte facultăți se fac foarte multe materii de inginerie care au la baza fizica și mate. La voi cred ca se punea accentul pe calculatoare.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Bondarel99):