Salut! Presupun ca ai trecut in cl. A-VIII-A si te framanta gandul sa te inscrii la Liceul Militar din CM. Vreau sa-ti spun ca sunt un elev care a reusti sa intre la acest liceu in promotia 2012-2017. Am sa-ti povestesc etapele care presupun admiterea in acest liceumai jos.
Etapa nr.1 este cea mai usoara etapa si se refera la inscrierea la concursul pentru cele 100 locuri pentru baieti si 20 pentru fete la CML Stefan cel Mare.
Inscriere se face la BIR (Biroul de informare si recrutare din jud. in care esti tu eu sunt din Sv). Deci cum se face? foarte simplu te duci la BIR acolo vei fi trimis la un colonel unde vei completa fisa de inscriere. Odata ce ai completat aceasta fisa el iti va preda o fisa medicala, iar tu te vei intreba ce este cu fisa medical, vei afla in etapa nr. 2
Etapa nr.2 dupa cum ti-am spusvei prima o fisa medicala pe care trebuie sa o completezi la medicul tau de familie, la o Policlinica si la Spitalul Militar. La medicul de familie si la Policlinica o sa mearga totul bine dar la Spitalul Militar o sa te controleze la :ochii, dinti, peile, nu trebuie sa ai cosuri(acnee), nu trebuie sa ai antecedente grave(sa nu-ti fi rupt vreo mana sau picior sau altceva) cu ceva vreme in urma toate acestea te conduc la eliminare. Deci trebuie sa fii foarte sanatos. Daca ai reusit sa completezi toata fisa trebuie sa o duci la BIR impreuna cu alte acte pe care o sa ti le ceara ei nu mai stau eu sa ti le enumar aici. Odata ce ai dus fisa medical impreuna cu acele acte automat ti s-a format un dosar care va merge direct la Liceu.