In prima faza am citit... dupa care m-am amuzat teribil ca nu intelegeam nimic. Cred ca toti in familie am incercat sa intelegem regulamentul, dar ne-am dat seama ca suna teribil de neinteligibil pentru ca plecand de la un desen animat, pe care nici unul din noi nu l-a vazut... nu aveam cum sa intelegem. M-am pus in situatia ta si m-am gandit ce m-as fi facut daca as fi avut un copil de 5 si nu de 17 ani. Oricum am incercat sa gasesc pe net ceva care sa te ajute.
Ai mai jos cum se joaca Bakugan - demo - vezi ca intelegi mai bine regulamentul daca vezi.
http://www.bakugan.ro/learn-to-play/index.html
Cineva a mai fost in situatia ta si a incercat sa inteleaga jocul
http://mihneamaruta.ro/......iatul-tau/
si niste tutoriale
http://www.youtube.com/watch?v=HQUMAHDv3wc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=dfVa8q4U7Es&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BIXRq4GFpEQ&NR=1
Nu stiu daca te-am ajutat...
Totusi eu zic sa vezi si un episod din desenele animate
http://www.youtube.com/......ttp?/watch
Vezi poate ai luat jocul incomplet. Scrie ce contine? In afar de instructiuni ce mai are? Eu nu cunosc jocul, dar suna interesant. Pana si sa te prinzi cum se joaca e o enigma.
Pai da Psiholoaga, chiar e o enigma.
Pai bakugani am, carti magnetice am vreo 4 bucati(cred)si mai am niste carti de carton, toate cu niste monstri si cu o cifra sus in stanga, iar in marginea cartilor de joc de jos sunt vreo 6 cifre cu semnul+ in fata si cu cate o culoare, mai jos e un semn intr-o culoare (albastra, verde sau rosu; nu stiu daca mai sunt si alte culori), iar si mai jos mai e un numar incercuit cu rosu.
Ar mai trebui ceva?
Am gasit ceva pe engleza, dar daca nici pe romana nu s-a inteleg, nu stiu daca va fi de ajutor ^^' dar poate romanii nu s-au priceput la tradus, uite site'ul: http://www.answeruniverse.com/the-simplistic-rules-of-bakugan/
Hai ca sunteti amuzanti!
Pi fi-miu il cere si eu trebuie sa-l invat ca are 5 ani si nu stie sa citeasca.
Site-ul l-am gasit si in romana da Zau asa ca e o abureala in creierul meu total la termenii de acolo. E o habarneala, nu stiu ce sa mai zic.
L-am gasit pe un pusti in parc si l-am acostat(cum s-ar spune), i-am zis daca a auzit de jocul cu Bakugani si a inebunit ala cand l-am intrebat. Zice "Sa nu spuneti ca aveti Bakugan! Ia sa vad? Pai stiti cum se joaca asta Tanti?"Si cand a inceput sa-mi explice, m-a bagat mai tare in ceata decat eram. Eu il intrebam ceva de nedumerirea mea, iar el imi raspundea pentru ca asta e Gorem sau mai stiu eu ce denumiri pe care nu le-am auzit in viata mea si el era uimit ca eu nu intelegeam si nu stiam de personaje.
Of, cine a inventat astfel de jocuri de ce nu le-a inventat ca sa priceapa tot prostu?
Regulementul oficial multi-player
Ati observat probabil ca regulamentul din pachetul pentru incepatori contine doar reguli pentru jocul in 2 persoane. Majoritatea se si joaca asa, dar e evident ca sunt multi de asemenea care joaca si mai multi de 2. Va intrebati probabil ce modificari se produc in joc, aici aveti puteti afla.
Sunt doar cateva modificari minore care se produc in timpul jocului care va permit sa va bucurati de Bakugan cu mai multi jucatori.
Cum se joaca Cartile Poarta
Cand doar 2 jucatori pornesc la lupta, cartile se aseaza cat mai aproape de adversar astfel incat marginile superioare sa se atinga. Aceata regula ramane valabila si in jocul cu mai multi jucatori "fiecare jucatoe isi aseaza cartea cat mai departe de ei posibil" in mijlocul campului, atingand marginile celorlalte carti. Aveti aici o schema pentru jocul in 4...
Randul fiecaruia
Probabil vei dori ca ordinea de start sa fie la nimereala. Dupa ce determinati ordinea, va trebuisa stati in ordinea stabilita imprejurul campului (ca in diagrama de mai sus). Asta va va ajuta sa va aduceti aminte care si cine continua, si e o metoda de a tine evidenta a cui este randul.
Cartile de joc
Jucatorii din multi-player pot sa joace doar cartile "joaca in lupta" cand au un Bakugan in lupta! Asta include si carti cae spun "joaca inainte de lupta" sau "joaca dupa lupta". Carti care pot fi jucate in afara luptei, precum cele care pot fi jucate inaintea sau dupa adversary, pot fi jucate de orice jucator. Daca 2 jucatori vor sa jaoce o carte simultan, jucatorul care urma la rand are prima sansa de a-si juca cartea.
Lipsa de Bakugan
Desi nu e comun, este mult mai probabil ca in jocul in 4, jucatorii se vor afla In situatia in care vor ramane fara Bakugan-I in timpul turei lor, in speial daca un jucator a jucat "cartea destinului". Daca asta se intampla unui jucator, acesta poate muta orice Bakugan inactiv pe o alta carte poarta care care va porni o lupta in loc de o rostogolire. Daca in caz ca se intampla ca un jucator sa nu aiba un Bakugan static la momentul respectiv, atunci jucatorul va muta una din cartile poarta pe care are un Bakugan static pe teancul de carrti folosite impreuna cu toti Bakugan-ii statici.
Castigarea jocului
Castigarea jocului este exact la fel, Primul jucator care are 3 carti poarta pe gramada de carti folosite castiga!
Situatii caudate
Un ultim cuvant despre jocurile muli-player. Jocurile multi-player au potentialul de a avea cele mai ciudate si rare situatii care pot aparea. Regulile de mai sus furnizeaza un contur foarte bun pentru ce e diferit si pentru cum se pot rezolva aceste situatii. Daca o situatie neasteptata apare in timpul jocului si nu este tratata mai sus, jucatorii de la plansa ar trebui sa dea cu banul pentru ca jocul sa mearga in continuare. Dupa terminarea jocului, simtiti-va liberi sa trimiteti intrebarile aici. Saptamanal cel putin, voi posta raspunsuril la intrebarile cel mai des puse in sectiune FAQ.
Cardurile de abilitati
Inainte de a va apuca de joc, veti avea nevoie sa va alegeti trei carti de abilitati. Sunt foarte multe feluri in care puteti alege aceste carti, dar trebuie sa tineti minte sa alegeti doar cartile cu una din cele trei culori. Eista mai multe strategii in a alege cartile de abilitati si va voi explica in amanunt strategiile in articolele ce urmeaza. Aici vreau sa va ofer o privire de ansamblu despre tipulrile da carti de abilitati, ce le face speciale si cateva sfaturi care va vor duce pina in punctual in care veti putea creea propriile voastre strategii Bakugan!
Albastru: acestea sunt cele mai de baza carti de abilitati. Acestea sunt cartile care ii dau Puterea-G de baza ca bonus Bakugan-ului tau, deci intai trebuie sa te asiguri ca ai un Bakugan cu calitatile necesare inainte sa alegi o carte pe care sa o folosesti. Nu re rost sa folosesti cartea Blaze care da bonus doar lui Pyrus, Aquos si Ventus Bakugan daca toti bakugan-ii tai sunt Haos!
Valoarea bonus-ului dat de aceste carti se bazeaza pe cat de flexibile sunt aceste carti in modul de folosire. Spre exemplu, Blaze poate fi folosit in orice lupta si poate da un bonus de 80 Putere-G, pe cand Summon Wave poate fi folosit doar daca lupta are loc pe cartea adversarului, dar care poate da un bonus de pina la 140 Putere-G! Va trebui sa decideti daca vreti o carte pe care o folositi mereu dar care da mai putin bonus sau o carte pe care o puteti foloso mai rar dar care este mai puternica.
Verde: Cartile Verzi sunt foarte foarte puternice. Daca toti Bakugan-ii au aceleasi calitati, nu veti gresi daca veti adauga o carte care are aceleasi calitati, din moment ce fiecare a fost creata in special pentru a da putere Bakugan-ului de aceleasi calitati. De exemplu Bakugan-ul Sub Terra se pretinde a fi indreptat foarte spre inainte si are Putere-G mai mare decat madia. Carta de ablitati Sub Terra Verde face castigarea de catre oponenti aproape imposibila pentru ca trebuie sa castige cu 100 sau mai multa Putere-G!
Mai sunt de asemenea cateva carti verzi unice, inclusive una care il obliga pe adversar sa puna o Carte Poarta deja castigata inapoi si de asemenea Cartea Destinului. Cartea Destinului este de regula folosita de jucatorii care folosesc Bakugan-i Darkus, pentru ca le ofera un mic bonus la Puterea-G, dar poate fi folosita d toata lumea. Adevarata putere a carti este ca poate elimina din joc un Bakugan al adversarului, pe toata durata acestuia. Imaginati-va privirea adversarului cand bakugan-ul sau favorit nu doar ca e infrant dar este si eliminat din joc!
Rosu: aceste carti au ceea ce se numesc abiltati de situatie - sunt foarte folositoare doar cand sunt folosite in diverse situatii. Majoritatea sunt jucate fie inainte fie dupa tura ta. Abilitatile difera foarte mult una de alta de la o carte care il oblige pe adversar sa isi mute Bakugan-ul pina la o carte care iti permite sa iti iei inapoi o carte de abilitati pe care ai folosit-o deja. Toate aceste carti se vor dovedi folositoare intr-un anumit moment in timpul jocului, deci e greu sa faci o greseala la inceputul jocului chiar daca esti incepator, atunci cand iti alegi cartea, daca esti la inceput, alege-ti cartea care pare mai distractiva!
Jucatorii mai experimentati vor dori sat raga o privire mai atenta la aceste carti deoarece aceste pot face parte din combinatii foarte puternice. Ele au abilitati care acopera slabiciuni sau care fac din forte, puteri de neoprit. Spre exemplu, sa zicem ca ai un Bakugan care are foarte multa Putere-G, dar acel Bakugan este in teancul folosit. Adversarul tau ar putea crede ca poate castiga foarte usor pina cand tu vei folosi Aruncarea lui Runo si dintr-o data iti arunci in joc super Bakugan-ul din teancul folosit. Aruncarea lui Dan poate fi sevastatoare din moment ce iti da voie sa iti iei inapoi o carte pe care ai folosit-o deja intr-o strategie ulterioara, atunci cand adversarul tau se asteapta mai putin.
Urmeaza Cartile Poarta...stati pe faza
Cartile Poarta
Inainte de a te aseza la joc vei avea nevoie sa alegi 3 Carti Poarta care sa se combine cu cartile de abilitati. Sunt foarte multe feluri prin care poti sa iti alegi aceste carti, dar trebuie sa iti amntesti sa alegi doar una din cele trei culori (la fel ca la cartile de abilitati). De asemenea sunt diferite strategii in a-ti selecta cartile poarta, si voi intra in detalii in articolele ce urmeaza. Aici va voi oferi o scurta privire de ansamblu asupra diferentelor dintre carti, ce le face speciale, si cateva sfaturi care va vor ajuta. Daca doriti sfaturi referitoare la alegerea cartilr de abilitati, verificati articolul de aici.
Baza: Sunt doua lucruri care trebuie urmarite atunci cand iti alegi o carte poarta. Primul este bonus-ul atributelor si al doilea este abilitatea speciala. Bonus-ul atributelor este numarul care apare cu diferitele imagini ale atributelor (Pyrus, Aquos, etc.) Aceasta valoare va fi adaugata la Puterea-G a Bakugan-ului cand este pe carte in momentul luptei, deci vei vrea sa it alegi Carti Poarta cu valori mai mari pentru atributele care se potrivesc cu atributele Bakugan-ului pe care il joci. Puterea speciala este mai greu de descoperit, unele sunt mai simple altele sunt mai grele. Aveti aici o scurta descriere a diferitelor variante.
Argintii: Acestea sunt Certile Poarta de baza, de fapt majoritatea nici nu au abilitati speciale! Cel mai bine e ca din acestea sa o alegi pe cea care it da cel mai mare bonus pentru Bakugan. Probabil ca nu ar fi cea mai buna alegere sa folosesti Groapa De Foc care it va da bonus doar pentru Pyrus si Aquos, daca toti Bakugan-ii tai sunt Darkus!
Din cartile argintii in special, dar si din alte carti, nu veti dori sa alegeti doar una care are un bonus mai mare pentru bakugan-ul tau ci una care sa ofere bonus-uri mai mici si pentru alte calitati astfel incat cartea devine nefolositoare pentru adversarul tau.
Aurii: Cartile aurii se refera mai mult la forme specifice ale bakugan-ului. Daca alegeti una din aceste carti, uam ar fi Terrorclaw, veti dori in mod evident sa includeti cel putin un Terrorclaw Bakugan cand jucati! Majoritatea acestor carti permit Bakugan-ilor care se pot combina sa ia bonusul de calitate de pe aceste carti de 2 ori, alte carti precum Gorem sunt putin mai greu de folosit. in special daca folositi doi sau trei Bakugani care se pot combina!
Mai sunt cateva tipuri de abilitati la cartile aurii de asemenea, si pot fi foarte puternice daca sunt folosite correct. De exemplu cartea Furtuna cu Fulgere da Bakugan-ilor Aquos, Haos si Ventus +50 Putere- G de indata ce o carte poarta ajunge in teancul folosit, care de regula se intampla la sfarsitul unei lupte.Aceasta carte se poate juca mai devreme in joc ca sa poti beneficia de bonus pe o perioada mai lunga de timp. Singurul dezavantaj este ca daca adversarul tau joaca un Bakugan de aceleasi atribute, vor primi si ei bonusul!
Cooper: Cartile Cooper sunt cel mai complicat de ales, dar sunt de asemenea devastatoare cand sunt folosite in mod correct. Majoritatea cartilor schimba modul in care se desfasoara o lupta si pot strica strategiile adversarului in cel mai serios mod. Spre exemplu cartea Schimb de Putere-G inverseaza Puterea-G ale bakugan-ilor inca de la inceputul luptei! Imaginati-va privirea de pe fata adversarului cand Puterea lui G de 500 se schimba cu a ta de 300!
Cateva din aceste carti sunt greu de folosit la capacitate maxima si necesita planificare, dar daca se iveste situatia iti poti inchide adversarul. Spre exemplu, sa zicem ca ti-ai jucat toate cartile de abilitati ca sa poti castiga luptele anterioare. Adversarul tau nu si-a jucat inca nici una din aceste carti si asteapta evident pina mai tarziu ca sa te poata domina pe finalul jocului. Doar ce se pregateste sa porneasca atacul final se gaseste in situatia in care se lupta cu cartea Tine la distanta care nu le permite adversarilor sa-si foloseasca cartile de abilitate! Castigi foarte usor lupta in timp ce adversarul tau ramane cu cartile nefolosite in mana!
Alegerea Cartilor Poarta este la fel de importanta ca si alegerea Cartilor de Abilitati si a Bakugan-ului. Pe masura ce joci mai mult vei descoperi tot felul de combinatii secrete care pot da forta jocului tau. Poti petrece foarte mult timp studiind cartile, dar eu vad ca cea mai buna metoda este sa joci cat mai mult si sa incerci cat mai multe carti ca sa vezi cum functioneaza. Ai rabdare daca pierzi mai multe lupte, in timp ce iti cauti cartile care sa ti se potriveasca cel mai bine, fiecare joc iti ofera sansa de a deveni cel mai bun jucator de Bakugan din zona!
Urmeaza: Strategiile Atributelor
Pyrus Power!
Personajul principal este Dan, stapanul focului in Bakugan, deci m-am gandit ca in acest articol sa vorbesc despre strategiile Pyrus pe care le poti folosi cand joci Bakugan. O sa corelez aici carti din primele 4 luni ale sezonului 2, care ar trebui sa fie scoase (sau cel putin) pina citesti tu acest articol.
Pyrus inseamna sa iti primesti puterea de care ai nevoie, cand ai nevoie, si este foarte bun la a inntra in luptele in care vrea sa intre.
Bakugan-ul Pyrus
Bakugan-ul Pyrus vine in diferite arome, dar pentru modul de joc, majoritatea sunt la fel de bune ca si celalalte. Exista cateva exceptii desigur, pentru ca exista cateva carti care dau bonus-uri doar unor Bakugan-I cum ar fi Manion. Daca ai cartea si Bakugan-ul atunci este intotdeauna o idee buna sa le incluzi in fortele tale. Dacata te joci jocul standard si nu te joci ceva foarte comlpicat, alege doar 3 Bakugan-i Pyrus dintre cei mai buni, si foloseste-i.
Cartile Poarta
Pentru cartea Poarta Argintie, cautati o carte care nu va da numai un binus exceptional lui Pyrus, daca care nu da bonus-uri foarte mari celorlalti. Vei fi tentat sa folosesti Alea Tornadelor pentru ca iti da 170 Putere-G, dar care da in acelasi timp bonus si lui Ventus. Te vei descurca probabil mai bine cu o carte ca Groapa de Foc care da cel mai matre bonus lui Pyrus dar care nu ofera la fel de mult celorlalte atribute.
Pentru cartea Poarta Aurie, veti dori probabil sa includeti una care sa combine forma unuia dintre Bkugan-i. O alta alegere foarte buna ar fi o carte ca Focul Padurii. Aceasta carte ofera un bonus foarte mic unui Pyrus dar odata ajunsa in teancul folosit al adversarului, ii va da celuilalt Bakugan Pyrus Putere-G pentru restul joului! Trebuie sa fiti siguri ca aceasta carte este prima pe care o jucati, si daca se poate, prima carte pentru care va bateti, astfel incat sa primiti bonus-ul maxim!
Pentru Cartea Cooper, sunt multe algeri bune pe care le puteti face. Cartea Pamant, Vant si Foc se combina perfect cu Focul Padurii. Iti lasi adversarul sa castige prima lupta, apoi la urmatoarea lupta primesti un bonus foarte bun de la Cartea Poarta impreuna cu 100 Putere-G, pe masura ce adversarul tau va avea mai multe Carti Poarta, si INCA 50 Putere-G pentru Focul Padurii. Este de asemenea greu sa eviti carti ca Tine la Distanta care nu doar da un bonus Pyrus, dar iti opreste adversarul de la as putea juca cartile de abilitati ca sa te ajunga din urma. Aceasta carte o puneti ceva mai tarziu in joc daca adversarul isi tine cartile de abilitati in loc sa le foloseasca in bataliile anterioare.
Cartile de Abilitati
Pentru Cartea Rosie de Abilitati, Aruncarea lui Dan este o alegere buna pentru un jucator care are o carte de Abilitati pe care o poate folosi de doua ori. Aceasta abilitate este de regula foarte buna pentru jucatorii Pyrus. Actiunea Magnetica este o combinatie foarte buna daca chiar vreti sa va luptati intai pentru o anume Carte Poarta (ca cele de mai sus Pamant, Vant si Foc). De asemenea daca inca nu esti un jucator experimentat, este greu san u luati in considerare, cel putin, una din cartile care va permit re-rostogolirea.
Pentru Cartea de Abilitati Albastra, alegerea va fi probabil foarte usoara. Cartile Albastre se refera de regula la bonus-uri foarte mari la Puterea-G, asa ca folosirea celei mai mari nu este niciodata o strategie proasta. Merita sa observati ca, bonusurile de pe aceste carti cresc pe masura ce devin mai greu de jucat. Spre exemplu, 60 Putere-G pe care il primesti de la Impulsul de Putere-G poate fi folosit in orice batalie, in schimb 110 Putere-G pe care il primesti de la Inelul de Foc poate fi folosit doar in lupta pentru Cartile Poarta, asa ca fiti atenti sa nu alegeti o carte pe care nu o folositi in joc! Personal mie imi plac cartile care dau bonus-uri mari Cartilor Poarta ale adversarilor, pentru ca de regula am nevoie de ajutor in acele batalii.
Pentru Cartile de Abilitati Verzi, ai multe alegeri bune. Pyrus iti da voie sa elimini avantajul pe care adversarul tau l-ar putea avea cu un monstru mare Putere-G Bakugan. Punerea in joc a acestei Carti Poarta este oportuna pentru castigare unei lupte. Dar cartea mea preferata de trucuri este Ajutor de la Prieteni. Daca folosesti strategie pe care am evidentiat-o sectiunea Carti Poarta, aceasta carte se combin perfect cu Pamant, Vant si Foc. Stiti ca veti pierde probabil lupta Pamant, Vanr si Foc, dar nu e nici o problema, folosirea acestei carti este ca si cum ati castiga! Si totusi veti primi bonusul pentru Pamant, Vant si Foc pentru restul jocului! Acum, asta e o carte de trucuri de jucat...
Dupa cum poti observa, alegerea unei carti pentru forta ta Pyrus poate implica foarte multa gandire, ca si orice alta forta de fapt. Dar exista foarte multe indicii pe carti care te ajuta, si de departe cea mai buna cale de a-ti da seam ace functioneaza pentru tine este sa incerci lucruri noi. S-ar putea sa pierzi pe masura ce incerci noi strategii, dar e in regula, pentru ca orice pierdere ar trebui sa-ti dea un indiciu despre cum poti sa-ti imbunatatesti strategia!
COBORAREA HAOS-ULUI!
Runo este un character unic de gradul 5, si Haos este probabil cel mai unic dintre atribute in Bakugan. Spre deosebire de forta bruta a lui Subterra sau miscarea inselatoare a lui Aquos, Haos foloseste puterea luminii pentru a castiga in lupte surpriza in care iti surprinzi adversarul "pe la spate".
Haos inseamna totul despre efecte care il favorizeaza pe cel mai mic, cu Carti de Abilitate foarte puternice si Carti Poarta care schimba fata jocului. Bakugan-ii lor tin sa aiba mai putina Putere-G decat alte atribute, dar compenseaza foarte mult cu carti care "cresteaza".
Bakugan-ul Haos
Bakugan-ul Haos vine intr-o gama foarte variata, pentru modul de joc in schimb, majoritatea sunt la fel de buno ca si ceilalti. Va trebui tousi sa aveti grija cand va alegeti Bakugan-ul, pentru ca nu veti vrea sa folositi toti Bakugan-ii cu Putere-G mare cand jucati cu Haos. Deci majoritatea abilitatilor voastre implica luarea prin surprindere, pentru ca daca jucati doar cei mai mari Bakugan-i pe care ii aveti, riscati sa nu puteti folosi puterile speciale!
Cartile Poarta
De regula pentru Cartile Poarta Argintii, recomand sa cautai o carte care nu doar va ofera un bonus bun pentru atributul tau, dar care sa nu dea un bonus mare nici adersarilor.Totusi cand il joc pe Haos tin sa merg pe cel mai mare bonus Haos pe care pot sa il primesc fara sa ma mai gandesc la ce primesc alte atribute. Haos ofera forte multa flexibilitate cand jocul este in desfasurare, si in majoritatea cazurilor imi asum riscul ca, Cartea Poarta poate da adversarilor mei un bonus decent atata timp cat pot sa garantez ca imi va da mie un bonus MARE. Imi place sa joc cu Apus de Soare sau Explozie de Lumina.
Pentru cartea Poarta Aurie, vei dori probabil sa incluzi una care sa se potriveasca formei unui sau mai multor Bakugan-i. majoritatea acestor Carti Poarta dau un extra bonus numitului Bakugan. Cu toate acestea, este unul mai smecher pe care mie imi place sa il folosesc, si anume Skyress. In mod normal este din Ventus dar exista si o versiune din Haos a lui Skyress. Veti observa la Haos ca va veti baza pe cartile de Abilitati mai mult ca niciodata intr-o lupta, si Cartea Poarta Skyress iti permite sa iti recuperezi acele carti. Bine ar fi ca aceasta carte sa fie a doua pe care o folosesti, ca sa poti sa iti recuperezi cartole de Abilitati pe care le-ai jucat in luptele anterioare.
Pentru Cartea Poarta Cooper ai de asemenea din ce alege. Eu m-as uita la carti ca Poarta Inselatoare si Fereste-te si Castiga. Ambele carti aduc la victorie jucatorul care are mai putina Putere-G. Aici mai sunt cateva alegeri bune, la fel si Sprijina-ti Teritoriul pentru a-ti aduce Cartile de Abilitati inapoi, Schimb de Putere-G pentru a inversa Putera-G, si daca ai foarte multe carti in mana, Izolare este o alegere buna de asemenea. Cartile Cooper sunt un punct forte pentru Haos.
Cartile de abilitati
Pentru cartea Rosie de Abilitati, Aruncarea lui Runo este o alegere foarte bun adaca folositi Bakugan-i cu Putere-G foarte variata. Aceatsa carte va ajuta sa aveti Bakugan-ul potrivit la momentul potrivit. Nu e nimic mai rau decat sa te lupti pentru Carti Poarta ale Bakugan-ilor cu victorii mici cu Bakugan-ii cu cea mai mare Putere-G! O Mana Sus este de asemenea o alegere bun ape masura ce iti da 50 Putere-G bonus la bakugan-ul cu cea mia mica Putere-G printata. Cartile Rosii de Abilitati care dau bonus-uri la Puterea-G sunt foarte rare, asa ca a avea acces la una din ele este un real avantaj.
Pentru Cartile de Abilitati Albastre, uitati-va dupa un bonus Haos mare pe care credeti ca il puteti folosi, ca Lumina Puternica sau Flash. Tine-ti minte ca probabil veti incepe cu mai putina Putere-G decat adversarul, asa ca da-ti drumul si alegeti una din cele mai greu de folosit. Imi place de asemenea sa folosesc Adversar Previzibil. Majoritatea jucatorilor opteaza pentru a folosi Bakugan-i de atribute asemanatoare, si aceasta carte iti permite sa iei un bonus mare daca adversarul tau urmeaza acea cale.
Pentru Cartea Verde de Abilitati, ai optiuni foarte bune. Haos poate fi alegerea evidenta si nu va fi niciodata una proasta. Tine-ti minte ca cel mai bun lucru pe car eil face aceasta carte este te aduca la acelasi nivel cu adversarul, veti avea nevoie de altceva ca sa castigati, ca un bonus mare de Carte Poarta sau o alta Carte de Abilitati. Ajutor de la Prieteni can also be good if you think you'll be recycling cards from your used pile a lot. You can use all of your cards poate fi de asemenea bun daca va ganditi sa va reciclati cartile din teancul folosit, de mai multe ori. Va puteti folosi toate cartile intr-o batalie anterioara, in speranta ca la fel va face si adversaul vostru pentru a castiga. Apoi, dupa ce castiga, ii furi victoria si apelezi la un truc pentru a-ti recupera cartile lasand-ti adversarul cu foarte putine optiuni pentru restul jocului, in timp ce tu le ai pe toate! Cartea pentru monstru aici va fi totusi Haos 2. Aceatsa carte de la sine poate sa iti ofere victoria daca ai doua Carti Poarta in teancul de carti folosite! Haos 2 poate fi cea mai buna Carte Verde de Abilitati din joc, si este cu siguranta un buna de pus in orice forta Haos - doar sa nu va alegeti Bakugan-i Haos cu cea mai mare Putere-G pentru ca s-ar putea sa nu ii folositi niciodata!
Mai mult decat la majoritatea atributelor, necesita ceva timp de gandire ca sa pui la cale o forta Haos foarte buna si este critic sa jucati de mai multe ori ca sa puteti simti cand anumite carti se pot juca. Cu o forta Haos, este adesea bine (chiar si parte din strategie) sa iti lasi adversarul sa castige o batalie ca mai tarziu in joc sa aveti un mare avantaj. O ultima nota, va trebui sa aveti grija cu forta Haos cand aveti de-aface cu o forta Subterra, pentru ca abilitatile acestora iti pot impiedica trucurile daca nu esti atent.
Darkus se ridica!
In timp ce e drept ca eroii nostri sa se teama de Masquerade si de atacurile Darkus foarte puternice, poate fi foarte fi un effort foarte mare sa sari spre partea mai aspra a jocului si sa iti alegi cativa Bakugan-i Darkus pentru tine doar ca sa vezi despre ce e vorba...
Darkus se refera la a-ti surprinde partenerii prin luarea tuturor optiunilor de care dispun. Bakugan-ii lor sunt de Putere-G medie, dar daca iti poti opri adversarii de la a-si maximize Bakugan-ul, este foarte usor de a-i lasa in praf. Cartile tale de Abilitati pot deveni foarte frustrante pentru adversarii tai, distrugand chiar si cele mia bune planuri.
Bakugan-ul Darkus
Bakugan-ul Darkus vine in forme foarte variate, dar in modul de joc este la fel de bun ca si ceilalti. Doar daca nu ai un as in maneca, veti vrea probabil sa sa alegeti cel putin 2 Bakugan-i cu Putere-G mai mare. S-ar putea sa vreti sa alegeti un Bakugan cu Putere-G mai mica in cazul in care adversarii tai joaca carti truc, care permit Bakugan-ilor cu Piutere-G mai mica sa castige. Ar trebui sa aveti destul control asupra unui Bakugan care se lupta pe o anumita carte, si poti folosi un Bakugan de Putere-G mai mica, care va genera un efect important daca adversarul tau foloseste carti truc, si daca nu, ar trebui sa puteti evita folosirea Bakugan-ilor de Putere-G mica.
Cartile Poarta
De obicei pentru Cartile Poarta Argintii, recomand sa cautati o carte care nu doar ca va da bonus pentru atributul vostru dar unul care sa nu ofere un bonus mare pentru nimeni altcineva. Mai sunt cateva trucuri pe care le folosesc cand joc un Darkus. De obicei aleg o carte cu un bonus mare pentru Darkus si un bonus subliniat mai mic, ca Noaptea Bantuita sau Dusk. Asta pentru ca intentionez sa folosesc o alta carte care schimba atributele adversarului tau cu cel subliniat (va spun eu ca Darkus poate fi devastator...)
Pentru Cartea Poarta Aurie, veti dori probabil sa includeti una care sa se potriveasca cu unul sau mai multi Bakugan-i. Majoritatea acestor carti dau un bonus extra Bakugan-ului. Exista o carte foarte distractive in a treia editie de carti a Seriei 2 numita El Condor. Am mentionat mai sus ca este uneori o idee buna sa folosesti un Bakugan Darkus de Putere-G mai mica, si probabil cea mai buna alegere este un Bakugan de putere mica El Condor, si apoi sa iei cartea care i se potriveste. Aceasta carte are un bonus de Putere-G mai mic pentru Darkus, dar e in regula pentru ca nu o veti folosi oricum, adversarul tau o va folosi! Daca adversarul tau joaca cu Aquos sau Pyrus, veti avea un MARE avantaj cu bonus-ul de atribut al acestei carti. Daca adversarul tau joaca cu Subterra sau Venus, nu folosi El Condor pe poarta ci lasa lupta pentru pentru un Bakugan de Putere-G mare.
Pentru Cartea Poarta Cooper, aveti cateva alegeri bune. Sunt cateva cu care veti putea combina un Bakugan de Putere-G mai mica, dar aveti grija cu Fereste-te si Castiga si Poarta Inselatoare care ofera bonus-uri destul de mari pentru atributele Darkus. Inalta Tensiune poate fi foarte bun pentru tine dar foarte urat pentru adversarul tau – doar planuieste ss pierzi lupta cu micul tau Bakugan, si urmareste cum toate cartile de Abilitati ale adversarului se duc in gramada de carti folosite! Inalta Tensiune e o carte care poate schima soarta jocului.
Cartile de Abilitati
Cartile Rosii de Abilitati sunt forta cheie pentru Darkus, si pentru asta, aveti niste alegeri foarte bune pe care le puteti face. Cartile sunt situationale, asta insemnand ca trebiue folosite la momentul oportun ca sa scoti totul din ele, dar wow sunt foarte bune! Sunt trei carti pe care le puteti juca "inainte sa rostogoliti un Bakugan Darkus" care merita o atentie speciala. Aruncarea lui Masquerade este probabil cea mai buna alegere daca nu te poti decide sau dac adversarul se bazeaza pe propriile carti de Abilitati ca sa castige. Mustrare Curata este buna daca nu esti cel mai bun roller din lume. Cand adversarul tau are 2 Bakugan-i statici, aceasta carte este o reculegere foarte buna. Puteti de asemenea folosi aceasta carte cand adversarul vostru are 1 Bakugan, dar stiti ca nu il puteti infrange pe Cartea Poarta. Ca bonus aceasta carte iti pune adversarul in situatia in care va avea doar decizii proaste asupra a ce Bakugan sa foloseasca. In cele din urma, Aruncatorul lui Masquerade este extrem de puternic cand te lupti pentru cartea Poarta a adversarului. Daca ai un Bakugan cu Putere-G mai mare, doar schimba atributele adversarului tau in Darkus, astfel beneficiate amandoi de acelasi bonus!
Pentru Cartile de Abilitati Albastre, imi place sa le aleg pe cele pe care le pot folosi pe Cartea Poarta a adversarului, carti ca Putere din Intuneric. Imi place de asemenea Triunghiul Puterii pentru ca se combina excelent cu Mustrare Curata.
Pentru Cartea de Abilitati Verde, sunt alegeri bune de facut, dar trebuie sa fiti siguri ca se potriveste cu strategia voastra generala. Spre exemplu Darkus 2 este o carte foarte buna daca o folosesti cu o carte Poarta care sa faca lucrurile sa mearga. Intuneric spre Victorie merita o atentie deosebita pentru ca a-ti face adversarul sa joace cu cartile Poarta pe fata e un avantaj pentru tine, deoarece te ajuta sa decizi ce Bakugan sa folosesti si cand sa folosesti cealalta carte de abilitati "Inainte sa Rostogolesti". In cele din urma, nici o discutie nu ar fi completa fara sa mentionam de Cartea Destinului. Aceatsa catre are efect daca este jucata devreme, din moment ce puteti scapa definitive de un Bakugan al adversarului, facand in asa fel incat san u il mai vedeti tot restul jocului! Pentru Darkus, cartea Destinului ofera un bonus de Putere-G foarte mic, dar cel mai mare beneficiu pentru Darkus este ca. din cauza faptului ca puteti controla elemente ca, cine se lupta cu cine, pierderea unui Bakugan este dublu daunatoare pentru adversar (imaginati-va ca inlaturati un Bakugan de Putere-G mica din joc inainte sa aiba sansa sa se lupte pentru cartile Poarta menite pentru Bakugan-ii de putere-G mica – acum ce va face adversarul tau?)
Darkus este distractiv de jucat, darn u faceti greseli, este malefic. Apirde in fata puterii Darkus este frustrant pentru adversary. Ca toate atributele insa, este nevoie de timp si exercitiu pentru a prinde indemanare ca sa puteti folosi tactici avansate pentru cand sa va jucati cartile. Am descoperit ca atunci cand castig cu Darkus, castig fara nici o dificultate (de regula adversarul meu crede ca e aproape, dar in realitate nu are nici o sansa!), dar cand pierd, este din cauza unei greseli pe care am facut-o mai mult decat orice strategie mareat a adversarului. Am observat ca Darkus prezinta probleme impotriva atributelor de lupta directe ca Subterra sau Pyrus fiindca nu se bazeaza prea mult pe o singura strategie ca sa castige jocul.
Piatra care se rostogoleste!
Chiar daca nu e cea mia eleganta arma, cateodata, nimic nu sparge o piatra.
Subterra inseamna Putere-G mare, de nadejde, stopand atacuri vare il fac pe adversarul tau sa se intrebe, cum e nici unul din trucurile lui nu au fost de ajuns ca sa castige jocul. Subterra este Bakugan-ul cu cea mai multa Putere-G sin u ii este frica sa o foloseasca. Nu este de mirare ca Julie, care prefera atacurile directe, este un maestru Subterra. Succesul vine la un jucator Subterra prin o apropiere barata fara retineri catre Puterea-G a unui monstru si lupte care se termina repede.
Bakugan-ul Subterra
Bakugan-ul Subterra vine in multe forme, insa pentru modul de joc, majoritatea sunt la fel de buni ca si ceilalti. Spre deosebire de majoritaea atributelor insa, puterea acestui vine direct din Bakugan-ul sau care prezinta Puteri-G mai mari decat alte atribute. Daca te hataresti sa joci toata forta Subterra, poate ai vrea sa folosesti un Bakugan de Putere-G medie, dare u cand joc Subterram, folosesc Bakugan-ii cei mai puternici pe care ii am. Atsta de obicei inseamna ca voi pierde uneori o lupta dintr-un truc intelligent al adversarului, dar sper sa le castig pe celalalte!
Cartile Poarta
De regula pentru Cartile Poarta Argintii, recomand sa va uitati la o carte care nu doar da un bonus important atributului tau, dar nici sa nu dea un bonus prea mare adversarilor. Cu Subterra insa, sunt alte alegeri bune. Uneori adversarul poate apela la un truc misel pentru a primi un bonus de poarta pe care l-ar primi in mod normal, sau mai rau, un truc care face ca Bakugan-ul tau sa ia bonus-ul mai mic. Pentru a te apara impotriva acestor trucuri, uneori recomand carti ca High Energy. Carti ca High Energy care va dau aproximativ acelasi bonus fiecarui atribut, dar care reduc mult din efectul trucurilor adversarilor.
Pentru cartea Poarta Aurie, poti apela la mai multe variante. Poti include o copie a unei carti care se potriveste cu tipul unui sau mai multi din Bakugan-ii tai. Cea mai buna din aceste carti, este una care se potriveste cu Bakuganul preferat al lui Julie, Gorem. Daca ai Putere-G foarte mare la Bakugan-ul Gorem, aceasta carte inseamna victorie fara nici un fel de drama pentru ca pune capat luptei imediat ce incepe, atata timp cat Bakugan-ul tau a printat o Putere-G ce cel putin 150 mai mare decat a adversarului. Nici un truc nu poate salva adversarul de la combinatia asta.
Puteti alege cealalta varianta cu Cartea poarta Aurie sis a joci trei tipuri diferite de Bakugan-i si apoi sa joci Munca de Echipa. Nu doar bonus-ul de pe aceasta carte este bun, dar daca adversarul joaca 3 din acelasi tip de Bakugan-i (ca 3 Dragonoizi sau ceva), vei avea un foarte mare avantaj. Focul Padurii este de asemenea bun, dar se poate intoarce impotriva ta daca adversarul tau joaca un Pyrus, Darkus sau Subterra.
Pentru Cartea Poarta Cooper ar fi bine sa tii luptele cat mai drept posibile. O carte ca Tine la Distanta e foarte buna deoarece nu le permite adversarilor sa isi joace cartile de Abilitati (cu tote ca nu iti ofera un bonus foarte mare). O alta versiune al aceluiasi efect este Incarcare Rapida, care opreste doar jucatorii care au cea mai mica Putere-G printata, de la a-si folosi cartile de Abilitati. Pounce este o alegere foarte buna de asemenea, pentru ca it iopreste adversaru de la a beneficia de bonus-ul atributului Puterii-G daca are alt Bakugan de acelasi atribut in teancul de carti folosite.
Cartile de Abilitate
Doar pentru ca Subterra este totul despre a fi mare si frustrant. Nu inseamna ca nu ai parte de o portie dreapta de surprise! Majoritatea trucurilor sunt menite sa blocheze trucurile adversarului tau astfel incat batalia se rezuma doar la Puterea-G.
Pentru Cartea Rosie de Abilitati, sunt cateva alegeri bune pe care le puteti face. Aruncarea lui Julie nu pare evidenta dar este foarte poibil ca adversarul tau sa aiba un Bakugan de Putere-G foarte mare (destul de mare incat sa te sperie). Aruncarea lui Julie te ajuta sa eviti luptele cu acel Bakugan, si te pregateste pentru lupte mai favorabile pentru tine. Surpriza lui Rikimaro este cartea mea de Abilitati Rosie pe care eu o prefer pentru Subterra. Te ajuta sa eviti complet efectele negative ale Cartilor Poarta inselatoare, ale adversarului tau. Daca el joaca una din cartile "Puterea-G mai mica castiga", Surpriza lui Rikamro ar trebui sa egalizeze victoria pentru tine. Blocat este o carte similara care opreste adversarul de la a lua bonus-uri foarte mari de la Cartile de Abilitati.
Pentru Cartea de Abilitati Albastra, in general merg pe utilul boost de Puetere-G. Avantajul Casei este de asemenea o idee buna, dar si Mega Impact. Este putin riscant dar mie imi place de asemenea Adversar Previzibil. Aceatsa carte ofera un bonus de Putere-G de 110, dar functioneaza doar daca adversarul tau are un Bakugan in Teancul folosit, de aceleasi atribute ca cel din lupta. Am observat ca majoritatii ii place sa joace cu Bakugan-i de aceleasi atributem deci de regula pot folosi aceasta carte de cate ori vreau.
Pentru Cartea Verde de Abilitati, Subterra este o alegere foarte buna pentru ca it opreste adversarul de la a castiga bataliile decat daca au un avantaj foarte mare, ceea ce e putin probabil datorita Bakugan-ului tau de Putere-G foarte mare. Surprinzator imi place sa joc de asemena cu Copy Cat Nu functioneaza in fiecare joc dar este distractiv sa urmaresti privirea de pe fata adversarului cand crede ca va castiga folosind o carte Poarta "Cea mai mica Putere-G castiga" si tu faci schimb de Putere-G cu el. Majoritatea tester-ilor de joc folosesc Subterra 2 ca si carte Verde de Abilitati. Foilosul acestei carti nu este foarte evident dar ce iti permite sa faci, este sa mai scoti o Carte Poarta pe campul de batalie. Asta este aproape intotdeauna bine pentru tine din moment ce ti-ai ales Carti Poarta care functioneaza bine cu Bakugan-ul tau, deci esti intr-un mare avantaj cand te lupti pentru propriile Carti Poarta. Nu numai odata aceasta carte a facut diferenta in vitorie si infrangere pentru un jucator Subterra.
Subterra este amuzant de jucat, in special cand ai toate cartile terminate, nici nu necestita atat de multa finete ca celalalte atribute, decei este mia iertator daca faci greseli pe parcursul jocului. Cand joc Subterra, rareori castig prima din cele trei lupte, e aproape intotdeauna o lupta stransa. Nu pot opri toate trucurile nebune ale adversarului meu, dar daca pot opri unul sau doua este indeajuns pentru victorie. Singurele atribute cu care am avut probleme in a le invinge au fost Ventus, pentru ca muta totul din loc si Haos, cu efectele lui sirete. Daca prezentati jocul unui prieten, va sugerez sa-i puneti sa joace Subterra pentru ca este cel mai drept si direct atribut.
Asta este regulamentul Bakugan, care l-am luat de pe siteul www.bakugan.com. si dupa care nu inteleg absolut nimic.
Iti zic eu, pune-l sa se uite la desen, sa vada cum joaca aia. mai simplu decat sa te incurci cu Goremi
ACUM MA UIT LA TOATE FILMULETELE TRIMISE DE VOI. DA LA CE ORA RULEAZA FILMUL PE C. N CA NU GASESC NICI ASTA. PLZZZZ, CA SA MA UIT MACAR SA PRICEP CEVA CA INEBUNESC.
Vezi ca poti sa vezi toate filmuletele pe net
http://www.youtube.com/watch?v=Ut737S4zst0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=SkjQVXJpOwU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-NH-YSDQ9As&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6rK8mpnq2K4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=XBJobJK2C08&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=C5bphkb3XKU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-tyFwibwC10&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mt1mAW4rMgo&feature=related
si asa mai departe. Cred ca sunt impartite in 3 parti - acelasi episod.
Pe Cartoon Network poti urmari sambata si duminica de la 12.25 si luni-vineri de la 17.25
Succes... :)
mira întreabă: