Hai sa-ti zic cum am invatat-o eu.
Aveam un ceas ...mare, rotund. De fiecare dara cand pierdeam sirul, ma uitam acolo.
9x7= , aaa, aaa, aaaa ... 63. Si stiam in acelasi timp ca 8x8=64, si mai scadeam1.
Cred ca se leaga. Imaginatia lui isi va spune cuvantul.
De exemplu, la 6x8=48 (eu stiam ca rima )
La 1, e simplu.
La 2, aduni nr de 2x.
La cea cu 3. cam incept dificultatile.
La cea cu 5, e simplu.
La cea cu 8, iar e mai greu, dar nu imposibil.
La cea cu 10. floare la ureche.
Sa te tii la impartire...
Il intrebi care e lucrul lui preferat
sigur iti va spune o jucarie sau un lucru anume
si incerci sa ii spui k daca ai lucrul x si il inmultesti tot cu el ne da y pentru ca.
dar cati ani are?
daca e mai mare ii poti da foaia cu tabla inmultirii in mana si sa o citeasca el/ea
pup
Buna!
Ajuta-l sa invete prin jocuri sau ceva distractiv.La librarii gasesti diferite jocuri pentru a invata tabla inmultirii.Mult succes
Gaseste ceva care il/o intereseaza foarte mult si adapteaza jucaria sau prajitura ce i-o placea lui/ei... transforma-i invatatul in ceva distractiv. De ex ii plac papusele barby ""Mama cat face 2x2 papuse barby" ii zici tu prima oara si o pui si pe ea/el si o sa invete... nu strica si un premiu dupa o reusita... Asa as incerca eu
Usor! pe copilul ta il inveti tabla inmutirii sa il pui sa scrie pe caiet 0 pana invata.
Poti transforma invatatul intr-o joaca poate decupezi numerele scrise pe o foaie, le colorati impreuna, si il/o ajuti sa le puna in ordine: 2X4=8 daca greseste, ganditi-va impreuna la raspunsul corest-e foarte importan sa-l ajuti, sa-l nu-l certi, si sa ai muuuulta rabdare
Daca tu ii explici intr-un fel, iar apoi invatatoarea in alt fel ai putea sa-l zapacesti. Asteapta sa vezi cum ii explica invatatoarea si daca nu a inteles ajuta-l!
Inmultirea se invata in clasa a II-a, invatatorul va incepe cu o reactualizare a cunostintelor despre adunare, insistand pe adunarea repetata ( adunarea mai multor termeni egali), pe proprietatile adunarii, pe modul de formare a numerelor naturale.
EX: 2+2+2+2 se va exprima ca 2 luat de 4 ori, dar pentru. a nu repeta termenul de 4 ori ii explici ca se foloseste o alta scriere: 2 x 4.
2+2+2+2 =8 sau 2 x 4 =8 si asa mai departe.
Folosind astfel de exercitii copilul constientizeaza ce este inmultirea, el face trecerea de la adunare repetata la inmultire.
AlexRisse întreabă: