| Contascuns0742 a întrebat:

Deci sunt într-o situație foarte nașpa, eu în gimnaziu am avut doar note mari, acum am susținut Evaluarea Națională și nu știu de ce am picat la romana, am intrat la un profil de mecanica, fiind paralel cu mecanica. Ca sa vă faceți o idee cat de prost sunt în legătură cu mecanica nu știu nici măcar lucrurile elementare și de baza. Mă gândeam să mă transfer după un an dar îmi este frica de ce o să urmeze, nu știu de ce dar am o impresie că eu sa fiu singurul tembel care nu are nici o legătură cu mecanica, pentru că nu sunt făcut pentru așa ceva. Este cineva care a intrat pe un profil de mecanica (care a și terminat) și nu are nici o treabă cu mecanica, o să fie rău?

6 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Din pacate, prea putini isi aleg acest profil deoarece le place.Majoritatea intra la astfel de licee din cauza notelor mici.

Inteleg ca esti dezamagit, dar nu ti-a explicat nimeni ca fiecare scoala are un nivel? Poate in scoala ta erai de 8, 9-10, insa la alta mai buna ai fi luat note mai mici.

Totusi, la simulari ce note ai luat? Tind sa cred ca tu de fapt te-ai lasat pe tanjala si nu te-ai pregatit cum trebuie pentru evaluare? Asta e, nu e o tragedie. Poti incerca sa te transferi, daca iti propui ceva si esti determinat sigur reusesti.Succes.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu am terminat la un liceu tehnic și nu făceam nimic la practică.

| 47red a răspuns:

Îmi pare rău că nu ai intrat unde doreai dar va vor preda acolo noțiunile de mecanica (am un fost coleg la profesionala pe mecanica, dar el s-a dus acolo ca ii place și asta vrea sa devina). După un an te poți transfera unde îți doreai dar cu condiția sa ai media mai mare decât a ultimului din clasa.

| Smmo a răspuns:

Nu cred ca vei fi singurul habarnist din clasa. Daca tot ai intrat acolo, profita si invata si la materiile astea, nu stii pe unde ti-or trebui. Daca este nevoie si poti, te muti.

| Contascuns0742 explică (pentru anonim_4396):