Nu este adevarat! Insa cei de acolo sunt foarte buni, John Ceva e foarte frumos!
Uitati-va la filmul The Wrestler. E din anul 2009 si a fost nominalizat la Oscar. O sa vedeti adevarul acolo.
Nu. 90% din Wrestling nu e adevarat, tot ce fac aia sunt niste scamatorii, dar samatorii bune. Poate ca ei nu simt durerea atunci cand se prefac ca sunt loviti, dar toate lucrurile pe care le fac ei sa para reale necesita ani multi de antrenament, pentru ca in ring, in fata publicului nu au voie sa greseasca, ca atunci totul e in direct, nu e ca emisiunile de la televizor. Deci partea cu durerea nu e adevarata, dar partea cu miscarile, scamatoriile, da.
Nu... daca ar fi adevarat nu ar mai axista luptatori la cat de mult au fost loviti. sunt si unele lucruri adevarate dar loviturile cele mai grave sunt fictiuni... audienta scuza mijloacele
Daca sunt fictiuni sau simulari cum poti simula un Attitude Adjusment de pe o scara de 4-5m prin doua mese din lemn de stejar cum poti simula faptul cand esti aruncat print-ro scar de fier si apoi te iau aia cu targa cum poti simula un scaun in cap dupa care singe la greu cum poti simula o cadere dupa o cusca de 12-15-17-20m cum poti simula un RKO de pe o scara de 4-6m adica e imposibil daca sunt minciuni si actorie cum de cei care se ranesc atat de rau de a ajunge in scaun cu rotile dc nu da compania in judecata! daca sunt minciuni atunci dc se mai obosesc pentru titluri centuri sau sa ajunga la wrestlmania extreme rules over the limit many in the bank sau alte competiti adica e la minte babuinului )