| Sanchez_Belgyn_1998 a întrebat:

Eu sunt a 7a si am ramas corijent la LB.Romana si nu stiu ce sa fac? ce se face la corijenta? e prima oara!
Dau fundita.:*

Răspuns Câştigător
| misterioasa01 a răspuns:

Se pare că acest cuvânt numit corigenţă se învârte în preajma multor elevi din secolul 21, printre care si eu, recunosc nu prea mă descurc la matematică si îmi este cam frică să nu fac cunoştinţă cu sentimentul de eşec atunci când nu voi putea trece la matematică pe semestrul I.
Având în vedere că am să vorbesc despre corigenţă, titlul acesta îmi aduce aminte de textul făcut în clasa a 9a care se numea tot "Corigenţă" numai că atunci nu existau probleme la această materie si nu aveam nicio remuşcare atunci cand l-am citit. Textul făcut în clasa a 9a este foarte interesant, contine idei pe care le poti aplica sau nu atunci când vine vorba despre corigenţă; ideea din text nu este una strălucită deoarece în text este vorba despre o corigenţă unde situaţia cere neapărat o rezolvare.Deci am să încep să vă povestesc cam ce fel de idei îşi propusese elevul respectiv, având în vedere că nu mai am textul si nici nu îl găsesc pe google o să scriu doar esentialul.Să vedem:este vorba despre un elev care este corigent la matematică, el se afla acasă, în dormitor unde încearcă să înveţe pentru a trece la matematică. Numai că acestă activitate, învăţatul, mai ales la matematică este una destul de pretenţioasă. Elevul îşi găsea orice altă activitate numai învăţatul la matematică îl ocolea, nu pot să nu remarc că au existat câteva încercări de a reţine ceva dar totul era atât de complicat încât prefera să citească; cititul fiind una dintre activitatile lui preferate asa că ce era mai potrivit decât asta. Unde mai punem că trebuia să ştie tot pentru a doua zi. În atâtea încurcături elevului îi vine o idee la care eu, cel puţin nu m-am gândit pana in momentul când am citit textul.Această idee era urmatoarea: să ramână corigent pe vară, el îşi spune că atunci ar avea mai mult timp pentru a învăţa si iar fi mai usor.În final elevul nostru lasă învăţatul si pleacă afara cu ideea ca vară este destul de lungă pentru a învăţa toata materia la matematica.
Cu toate ca am spus ca învăţatul la vară este o idee destul de ciudată acum nu am aceeaşi impresie, adică asa si este atunci este destul de mult timp dar aici intra si nenumăratele ore pe care ar trebui să le petrec pentru a învăţa toata materia, constiinta încărcată si se mai pune si următoarea întrebare:"Dacă nu o să trec la corigenţă?". Probabil elevul din text" ar spune:"Nu este nimic, asa ai ocazia să înţelegi toate nelamuririle pe care le-ai avut pe parcursul anului şcolar". Deci în final răman la concluzia că trebuie să învăţ si sa trec acum decat sa-mi para rău mai tarziu.
Nu si in cazul meu.

3 răspunsuri:
| Apocaliptic a răspuns:

In caz ca nu ti-a spus profesoara/profesorul ce sa inveti iti spun eu. Invata chestiile de baza. La corijenta se da un test mi se pare(sa vada profesoara/profesorul daca esti cat de cat pregatit pentru a VIII-a).

| Emill a răspuns:

Cum vrei sa treci clasa cand nici cuvantul coriGent nu stii sa-l scrii?

| Sanchez_Belgyn_1998 explică (pentru Apocaliptic):

Care sunt chestile de bazA?